De man was hier al een paar dagen lid , heeft zich waarschijnlijk eerst even wat ingelezen. Waardoor hij bekend was met bepaalde termen.
Zou dat kunnen?
Slotje dan maar???
Neen.
Heeft misschien in twee uur tijd wat topics in het groen doorgenomen, komt veelvuldig de term AD tegen. En begreep al snel waar dat voor stond
Mogelijk?
Kan inderdaad, maar ik acht de kans wel klein. En in combinatie met de rest van het verhaal heb ik zo mijn twijfels. (Maar goed, ik ga maar weer eens aan het werk.)
Kan iemand van het recherche team hierboven even de PD veiligstellen? Namens de AD bedankt.
Scherp opgemerkt. De beschadiging zit nog wel steeds tussen 14 en 15min, dus de insert is dezelfde. Maar idd “na” iets gedraaid tov de tanden “voor”.
Deels begrijpelijk maar dan ga je wel uit van een eenzijdig relaas op een publiek forum zonder wederhoor. Als ondernemer kun je daar kapot van gaan. Dat is het schadelijke. Een dergelijke review over mezelf zou ik ook niet willen lezen als deze ongefundeerd is. Eerst probleem melden bij de wederpartij.
Dit!
Iets in mij zegt dat er een andere kant aan dit verhaal zit. Een kant die door TS wellicht is weg gepolijst?
Allemachtig zo’n zware polijstbeurt heb ik niet meer gezien sinds Donnie Roelvink. Erg zuur dit. Linea recta hen laten oplossen!
Snap niet zo goed waarom er gedacht wordt dat dit een broodje aap verhaal is. Welk voordeel zou iemand daar uit kunnen halen? Wat betreft de term AD, volg 1 niet Nederlands horloge gerelateerd account op Instagram en je hebt hem snel te pakken hoor😉
Lijnt hij nog wel uit dan ?
Ja dat vroeg ik me ook af, ik weet niet hoe zo’n bezel in elkaar ‘clickt’.
Inderdaad. Bovendien is de submariner een swiss only. Dus TS loopt al minimaal 24 jaar mee.
Die druk je er gewoon in, dus die positie is iedere keer anders als deze eruit geweest is.
Broodje aap dit. Ook met foto’s.
Na vier maanden totaal bewijsloos aan komen kakken met de mededeling dat jullie die kast “ooit slecht gepolijst hebben”? Da’s geen goeie zaak. Je kunt een soort van hopen op coulance.
Ik zou zelf voor- en na-foto’s maken. Waarbij, de ene keer dat ik een Grand Seiko liet herstellen kwam hij na laser welding rete-strak terug, die mensen vertrouw ik dan wel weer impliciet. Nu ik er bij nadenk: Dat was in Japan. Dat was niet bij de AD.
Niet meer laten polijsten als hij eenmaal weer gefixt is. Eerlijke kasten zijn de mooiste kasten. Ook met wabi-sabi.
Dat is een hele legitieme vraag.
Niet iedereen is een insta-sneeuwvlok die steeds met een halfhard potloodje door een lens naar z’n horloge zit te loeren om het vervolgens wereldkundig te maken, natuurlijk.
Was het maar zo’n feest.