Ik stuur je wel een foto als hij opgeknapt is😉
Het kan natuurlijk ook zijn dat je dit (verneukte) horloge, in de staat waarin deze nu verkeert, zelf zo hebt aangekocht. En nu hier aan het vissen bent, waar je dit weer kan laten fixen eventueel of door wilt verkopen.
Mocht dat niet het geval zijn, dan zou ik als ik jou was niet mijn tijd hier verder verdoen, maar als de donder terug gaan naar bewuste AD waar je dit horloge als gezegd hebt laten servicen. Onder het mom van “ik heb hier zelf geen verstand van, maar ben hier door anderen op geattendeerd.”
Wat was je kwijt voor de complete service overigens?
Buiten het feit dat jou (als misschien niet kenner) dit zelf niet eerder was opgevallen, geloof ik nooit dat een AD een horloge zo durft af te leveren.
Hou nou eens op hiermee. Zonder wederhoor moet je hier niet aan beginnen. HF kan hierdoor in problemen komen.
Bovendien is het al (te) veel gevraagd en ook al antwoord op geweest.
Het feit is dat TS een paar dagen lid is, met dit verhaal komt (waar of niet waar) en zonder zich te hebben ingelezen in de regels een topic start en een AD noemt zonder dat hij daar terug is geweest.
Naar mijn idee is alles al een beetje gezegd hier.
Wat ik me het meest afvraag is of Simon1 t/m 4 bezet waren
Waarom kan HF hierdoor in de problemen komen?
Nee heb voor 5 gekozen omdat er 5mm van mijn horlogekast is afgehaald.
Oh, ik dacht omdat je pas na 5 maanden ging kijken naar het resultaat
Hahahaha!
Dit
En nu tijd voor bier
en mogelijk met
Tip: breng het horloge volgende keer naar een AD die niet zelf gaat zitten klootviolen en gewoon het horloge opstuurt naar Zwitserland. Heb ik ook gedaan met mijn Navitimer, gewoon door Breitling zelf licht gepolijst, perfect resultaat.
Ftfy. Geen probleem. Graag gedaan.
Iets met laster oid. Ook al zou er geen rechtzaak uit volgen, er is een een kans op gedoe en gezeik waarbij bedrijven, forum beheer verantwoordelijk houden.
Het forum bestaat uit gunning en het plezier van het delen van de liefhebberij.
Wanneer het meer gedoe opleverd dan het brengt… Tja.
Hoewel interessant is het niet toegestaan om ervaringen te delen met bedrijven of personen die geen lid zijn van dit forum.
Kreten als “het forum is niet aansprakelijk voor etc etc” gaat helaas niet op.
Wij zijn namelijk wél aansprakelijk en aangezien wij geen naw gegevens hebben van onze leden, kunnen wij onze schade niet verhalen bij de plaatser van het bericht.
Het bovenstaande is daarom gemodereerd op dergelijke uitlatingen.
Eenvoudig gezegd: graag bedrijfsnamen achterwege laten. Dank!
Excuus en zal niet meer gebeuren! Ik was door de vele vragen in de veronderstelling dat dit wel gedeeld kon worden.
Geen idee of het TS verhaal klopt maar normale gang van zaken zou in mijn optiek zijn:
Klacht bij AD neerleggen en voor na foto’s opvragen. Ieder respecterend bedrijf maakt foto’s bij binnenkomst zeker als het om polijsters gaat.
Geen response of ontoereikend, sales of cs organisatie Rolex benaderen en daar klacht neerleggen. Ik kan me niet voorstellen dat Rolex niet gevoelig is voor slecht vakmanschap.
Als je al meteen naar een volgende polijster rent geef je die club ook niet de mogelijkheid dit op te lossen.
Bij mij een kwestie van persoonlijkheden in één
.