Zwaar teleurstellend polijst werk AD

Wow. Wat jammer van je horloge zeg. Ik vind dit een enorme fout van de AD. Ook na 4 maanden zou je hier nog mee terug moeten gaan. Het kan toch niet zo zijn dat ze hem ineens zo van ‘voor’ naar ‘na’ weg polijsten?

Ze kunnen toch geen polijsters in dienst hebben die dit normaal vinden?

En bij geen gehoor zou ik het direct met Rolex opnemen. Ik heb geen Rolex, maar zo’n service is een AD onwaardig.

2 likes

Kun je het niet proberen en aangeven dat je er aan zit te denken wat reviews over je ervaringen te schrijven (plus voor en na foto’s)? Misschien helpt dat iets voor wat coulance.

Slim, een soort van waarschuwing

3 likes

Na 4 maanden is totaal kansloos. Wie zegt dat je er zelf niet aan hebt lopen klooien? Na de perfecte polijst beurt van de AD het horloge per abuis flink beschadigd en goedkoop willen oplappen? Zomaar een aanname, maar je snapt vast dat een AD hier niet in mee gaat.

Je mag kwaliteit verwachten maar dan dien je ook alert te zijn. Kan me niet voorstellen dat je (behoorlijk) geld uitgeeft en bij terug in ontvangst nemen van je eerste serieuze horloge niet vol verwachting het resultaat bekijkt?

Vreemd verhaal.

6 likes

Ja precies zo doe ik het altijd. En als het dan netjes is opgelost plaats ik de review alsnog🥹

5 likes

Fotos gemaakt met je AD pasje…
Knal er eens gewoon duidelijke fotos in hoe erg het is!

Binnen 3 seconde zo van de pols

15 likes

Dat betwijfel ik, volgens TS is er teveel vanaf gehaald. Dat komt echt niet meer terug.

Dat kan dus tegenwoordig wel met laserwelding

6 likes

Ai dat is balen dan zou ik even contact opnemen met de jongens van @Tempusuurwerktechniek

1 like

Echt?
Ik dacht dat ze daar alleen putjes en hoekjes mee konden repareren maar een hele horloge kast opnieuw opbouwen kan dus ook.

Klopt er zijn echt kunstenaars die bouwen een afgeragde kast helemaal opnieuw op naar fabrieks specs ZWR on Instagram: "Case refinish with hole repair, and some lug width rebuild. #refinish #holerepair #sportwatch #divingwatch #watch #horology #horologist #watchmaker #vintagewatch #beforeandafter"

2 likes

Yes en nieuwe crowdguards zijn ook geen probleem

https://www.instagram.com/p/CmV9rSBr7i_/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

2 likes

Zeker een verbetering, maar de bevel is dan weer te dik aangezet lijkt?

Hoe dan ook, fijn dat het kan!

Ik houd mijn Sub nog even ongepolijst denk ik.

12 likes

Ja waarom zou je dat doen @RKJ Dat is echt super onaardig!!

:upside_down_face:

1 like

Ja is echt niet leuk.

1 like

Service centers van de AD komt geen enkele passie bij kijken. 0 respect voor andermans dure spulletjes. Snel snel snel.

2 likes

Haha echt? Een goede ondernemer neemt zn verantwoordelijkheid, maar zal het ook echt geen *** kunnen schelen dat iemand een slechte review plaatst.

Ik zit in de business van het klagen en hoor elke dag wel dat iemand het ‘bij radar heeft gemeld’ of ‘de tweede kamer zal inlichten’. Daar krijg je echt niet opeens gelijk van…

In het geval van @Simon5 heeft hij volgens mij gewoon een goede zaak en zal kinderachtig dreigen toch niet nodig hoeven zijn.

2 likes

Polijsten?
Dit is verminken!

Oneens, mijn ervaring met een AD was veel beter. Wel bewust deze uitgezocht.