Zwaar teleurstellend polijst werk AD

Het liefste na 8 bier dan komen ze echt vanuit de donkere zijde van je ziel. Dat zijn de aller beste🙈

12 likes

Zijn er al voor na foto’s?

Nee?

Raar verhaal. Broodje aap.

3 likes

Ja

Nee

Was een keer bij een bekende juwelier, die bekeek mijn seamaster even. En gooide hem daarna echt behoorlijk oneerbiedig voor mijn neus op tafel. Zat er echt stom verbaasd bij.

Bedankt voor al jullie reacties. Misschien naïef van me om het horloge niet meteen grondig te controleren, maar ging ervan uit dat het horloge daar in goede handen was. Ik ga geen klacht indienen of wat dan ook, daar is het te laat voor en ik ga ervan uit dat dit niet expres wordt gedaan. Wilde even jullie mening. Als iemand een goed adres heeft voor laserwelding dan hoor ik het graag!

3 likes

Zou zeggen ga het gesprek met de desbetreffend AD eens aan. Als je er bekend bent en op een normale manier het gesprek aan gaat kan je hopelijk tot een overeenkomst komen. Zou het mooiste zijn als het jou geen geld kost.

2 likes

Het lijkt me wel erg drastisch gepolijst en daarmee vind ik deze post wat ongeloofwaardig.

1 like

Er is je al een aantal keren het advies gegeven naar de betreffende AD te gaan en met hem(of haar/het) bespreken hoe jullie dat samen gaan oplossen.

Waarom doe je dat dan niet? Dat 4 maanden later te laat zou zijn is natuurlijk grote onzin.

Of is het verhaal toch iets anders dan je ons verteld?

2 likes

Rustaaaaagh tante!

Als er iemand opgeknoopt moet worden hebben we daar Johnny voor hè!

:rofl:

1 like

Sorry hoor, maar ik vind dit eerlijk gezegd ongelofelijk. Als ik mijn horloge laat polijsten en ik ga het daarna ophalen dan ben ik razendbenieuwd naar het resultaat. Mijn vraag aan jou: als je niet benieuwd bent naar het eindresultaat, waarom laat je het dan polijsten?

5 likes

Dus, je hebt een sub, maar geen foto’s.
En nu is het ding terug en wéér geen foto’s…

giphy

1 like

Ik vind het eerlijk gezegd gewoon ongeloofwaardig. Ik kan mij niet voorstellen dat het horloge er voor de polijstbeurt zo beroerd uitzag.

1 like

Ja dat was m’n punt ook. :grimacing:

3 likes

Ik mag toch aannemen dat je het horloge gecontroleerd hebt na terugkomst van service. Zeker als het je eerste keer is zou je je ogen er niet van af kunnen houden lijkt mij :joy:. Na vier maanden is een keertje naar het horloge kijken, komt inderdaad wat vreemd over.

Een beetje nette foto is overigens ook zo gemaakt :expressionless:

2 likes

Ik snap hem nu👌

1 like

Ik wist niet dat je met een vijl kon polijsten.Zelfs de meest onervaren polijster krijgt dit toch niet voor elkaar?Dit was geen job maar een wraakactie.Sterkte.

Ehmmm… waar staat AD voor? ( noob vraag )🫣

1 like

Authorized Dealer

1 like

Jonguh ik maak een grapje

3 likes

:joy: