Als dit verhaal waar is dan is het waarschijnlijk door een stagiair gedaan. Als dit zijn examen was, mag ik hopen dat hij met een dikke onvoldoende gezakt is…
heu, dus horloge komt terug en pas na 4 maanden valt het op? Als je het terugkrijgt ga je toch meteen naar resultaat kijken, of heb ik niet goed gelezen.
Dank je!
Ben t hier absoluut mee eens. Laten polijsten en vervolgens een aantal maanden niet naar omkijken.
En dan dit ontdekken. Horror.
Enfin terug gaan naar deze ad en netjes t gesprek aangaan.
Lukt het begrijpend lezen even niet vandaag?
Dit is onbegrijpelijk.
Iets is òf verplicht òf op verzoek. Sabi?
Ohw gaan we het weer op die manier doen. Je vervalt in oude gewoonten.
Nee hoor, dat is een vrij normaal gegeven. Zo ben je bijvoorbeeld verplicht je te legitimeren… Op verzoek van een politieagent.
Zoiets als een bindend advies?
De onderste was voor en de bovenste na. Je had dus een retestrakke Rolex die je liet polijsten. En na vier maanden ging je kijken hoe mooi hij was geworden.
Ach…beetje patina moet toch kunnen…niet?
En vandaag ontdekte TS dat duidelijke foto’s maken niet mogelijk is.
Dacht dat ik de enige was met aardappelfoto’s maar het kan altijd erger.
Sommige mensen kunnen geen humor lezen
Deze is ook veul te groot voor je!
Serieus…als dit na en voor is 🫣
A. Waarom in hemelsnaam laten polijsten?
B. Dit is niet polijsten, dit is mishandeling…bijna te betwijfelen of dit door een AD is gedaan?
C. Als je je horloge zo terug krijgt is deze verminking niet te missen…als je daar nu achter komt, moet je op de blaren zitten gok ik. Wie zegt er dat er in die 4 maanden niet een hobby-bob met een DeWalt slijptol overheen is geweest?
Al met al, apart verhaal…
Oh, ben wel benieuwd naar foto’s van de hele kast
Hij, https://instagram.com/watchesspa?igshid=YmMyMTA2M2Y= en https://instagram.com/pendulum_lab?igshid=YmMyMTA2M2Y= leveren zeer mooi werk als je het mij vraagt.
FTFY
Schijnt een hele rare vraag te zijn lees ik hierboven.
TS opknopen ofzo.
Ben ook benieuwd naar een scherpe foto van de gepolijste sub maar die gaat niet.komen.
Of wel? @Simon5
. Daar zit wat in. Ik vergeet soms wat ‘normaal’ is. Onze belevingswereld wat horloges betreft is toch bijzonder te noemen.
Ja ik ook. Maar maar als het horloge er zo uit ziet voor het polijsten, waarom laat je het überhaupt dan polijsten. En daarnaast: als je het zo terug krijgt zoals op de linker foto, dan vraag ik mij af hoe je dat tijdens het ontvangen van het horloge kan missen.