Zwaar teleurstellend polijst werk AD

@Simon5 ik en nog iemand hebben goede herstellers gepost zou hun sowieso benaderen mocht je met de AD er niet uit komen.

Dan zit er maar ƩƩn ding op. Komende tijd afdragen en dan een volledige case refinishing. Jullie advies dus voor mijn andere horloges, NOOIT polijsten? of zijn er partijen die dit wel subtiel kunnen

1 like

:blush::point_up:t2:

1 like

Er is niks te halen bij de AD. Te lang geleden en een nieuwe kast wil ik niet.

Waarom heb je hem überhaupt laten polijsten? Hij zag er beter uit toch?

Het matte van de lugs was gedeeltelijk weg en ik dacht eerlijk gezegd dat het om de 10 jaar helemaal geen kwaad kon. Had absoluut niet verwacht dat er zoveel van af zou worden gehaald

1 like

Nooit

Accepteer het kraslot

1 like

Dan had ik hem zeker niet laten polijsten… Gebruikerssporen horen er in mijn optiek toch wel een beetje bij. Ik zou hem alleen laten polijsten/welden als er echt vreselijke butsen in zitten. En dan zou ik op zoek gaan naar een vakman met goede recensies. Andermaal blijkt dat een AD geen zaligmakend werk aflevert.

Tempus uurwerktechniek zijn tovenaars qua werk aan kasten

1 like

Heb dik wakker ook al een berichtje gestuurd. Aanrader?

1 like

Volgens mij had je ook geen enkele reden om dit resultaat te verwachten. Het is gewoon kwalijk dat ze het zo verprutst hebben, en nog kwalijker dat ze het niet hebben vermeld, laat staan opgelost.

Hopelijk komt het na tussenkomst van een echte vakman weer goed!

2 likes

Ik denk dat je het moet laten. Wat eraf is gehaald kan er niet meer aangeplakt worden. Welden is volgens mij alleen geschikt om kraters mee op te vullen.

Dit voor elkaar krijgen is enkelt mogelijk door tegen de polijstschijf in slaap te vallen, hiervoor moet je echt lang kracht zetten , bizar

1 like

Mee eens hoor. Als je naar een AD gaat dan mag je toch verwachten dat ze goed werk leveren. Niet iedereen zit 10 uur per dag op HF en kent alle adresjes voor servicen en polijsten.

5 likes

Voor hen maakt t wellicht ook niet zo uit.

Inderdaad! Niet zo zeuren, het plebs mag blij zijn dat de AD hun horloge wil ā€˜servicen’

Forum zit vol puristen. Die zijn veel kritischer dan de gemiddelde klant.

Zo kan je het ook zeggen, maar ik kan mij niet voorstellen dat Rolex zelf blij is dat hun horloges op deze manier afgeboerd worden.

Terugbrengen voor nog een extra polijstbeurt en:

Horloges voor kinderen

1 like

Ja precies dit.
Zelfs iemand die dit voor de eerste keer doet zal dit moeten voelen.
Hele kast vernield. Ik zou zeker een nieuwe kast willen want deze vormen hebben niks meer te maken met het origineel van Rolex.