Ja, dat is duidelijk te zien. Wat een domper. Ik zou denken dat dit vochtschade is. Rondom het Swiss Made en bij de 5 minuten markers van 3, 4 en 5 uur lijkt het ook niet helemaal kosher.
Mooi model, maar ik zou niet happy zijn met die plekken. Veel markers zijn of vies, of misschien zelfs verweerd, ergens lijkt het wel alsof de wijzers vuil zijn of ge-relumed. Hoeft in principe niets over de staat van het uurwerk te zeggen, dat kan spik en span zijn, vlekken krijg je immers niet altijd weg. En alles afhankelijk van prijs, maar zó straalt het horloge wat mij betreft niet uit wat het zou moeten. En zeker met die GS ernaast zou ik niet het plezier eruit halen wat 'ie zou moeten bieden.
Ik zou even goed kijken of 'ie niet retour verkoper kan, kan mij voorstellen dat je deze punten misschien niet duidelijk uit de advertentie had kunnen halen.
Ik heb een claim ingediend, de verkopende partij moet nu wachten op zijn geld tot dit wordt uitgeklaard.
De verkopende partij werkt niet echt mee.
Volgens hem gaat het om een 2de hands horloge, het was omschreven (krasjes op wijzerplaat en wijzers, wat volgens mij niet hetzelfde is als vlekken in de lak van de dial. Van herschilderde wijzers is niets gezegd.