Zwart met goud only

vol

2 likes

2 likes

De eerste mooi, de twee teveel voor mij

Njam

image
Jaaaa! Dit dus! Wat een prachtig horloge, @Frans53.
Excuus voor alle duikerts - en draaibare bezels liefhebbers, die van jullie zijn ook mooi, ook in zwart met goud, maar… persoonlijk vind ik dit dus gewoon veel mooier.

7 likes

Zwart, goud en wat groen

4 likes

Deze Limit, uit de boodschappentas van Ferry (@fredpanarai1), een kleine Cartier tank lookalike, is eigenlijk te klein voor een herenpols met zijn (haar) 25mm en 34mm over de lugs, maar mag hier ook wel gezien worden denk ik. Leeftijd: een jaar of 50.
Ze kan in vele thema’s ondergebracht worden:

  • Zwart met goud only
  • Vintage & Vierkant
  • Horloge’s in het originele doosje
  • Weer tot leven gebracht

Nu dus weer helemaal draagbaar, zeker nadat ze is opgepoetst (door mij) en technisch weer fris en fruitig is gemaakt door @Tokes, die haar als extraatje ook nog eens voorzien heeft van de juiste maat cabuchon kroon. Een redelijk zeldzame beauty met ook nog eens een mooi uurwerkje: Dugena 2102.

.

Voors nog een andere Vintage Laco, dit keer een ronde met een niet helemaal zwarte wijzerplaat, maar genoeg zwart met goud, naar mijn mening, om in dit topic getoond te mogen worden.
Een Laco Sport uit ca. 1955 met een Durowe 430 uurwerk.

9 likes

Ik heb ook nog een zwarte rubberen strap en nato, maar ik moet toegeven dat ik die er nooit op zet. Ik hou toch wel van dat goud :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Wauw :ok_hand:

2 likes

Ha die Lex, sorry dat ik nu pas reageer maar 2 slechte dagen gehad je weet wel waarom. Maar leuk dat er weer 1 gered is en niet in de kliko is beland. Ik weet niet meer hoe die er aan toe was, ( meen mij te herinneren dat het bandje er toen al op zat)maar nu is het weer een mooi (noem het maar een dameshorloge) geworden net zoals die Laco, ik weet niet hoe groot die kast is. Maar die uit 1955 zal ook een niet al te grote maat zijn, wel groter denk ik als die Limit. Die Laco wijzerplaat is wel apart, het zwart is niet mat en is zelfs ook nog bewerkt met daarnaast flinke (tenminste zo lijkt het) grote 12-3-6 en 9 uur markeringen. Neem aan dat je met goud bij beide horloges goudkleur bedoelt :wink:. Maar weer 2 leuke projectjes af gemaakt, Top Lex, zo zie ik jou draadjes graag voorbij komen :ok_hand: :+1:

2 likes


Ohw zwart met goud :grin: doet deze ook mee?

1 like

Jazeker

1 like

Mag deze dan ook?

2 likes

:+1:

1 like

Maar het is brons, met een wijzerplaat in “stahlblau”?

Hopelijk wordt ik nu niet gevlagd…

Ik was wel de eerste met een antwoord in dit topic he…

Ik twijfel nog. Krijg ik daar een badge voor? :grimacing: