@Dash. Zwart. Onder de 2k
Zit geweldig en ja nog eens, zwart.
Wel echt zwart, door en door… zwart kan er dus NOOIT afslijten .
Voordeel is dat het minder pijnlijk is qua geld en dat is niet eens zo verkeerd voor een "beginner"
@Dash. Zwart. Onder de 2k
Zit geweldig en ja nog eens, zwart.
Wel echt zwart, door en door… zwart kan er dus NOOIT afslijten .
Voordeel is dat het minder pijnlijk is qua geld en dat is niet eens zo verkeerd voor een "beginner"
Embedden mag volgens mij in principe ook, zoals ik het gedaan heb. Je kopieert de link van een foto online en plakt die in je post.
De foto lijkt dan hier op het forum te staan, maar is doorgelinkt; als het origineel verdwijnt verdwijnt hij ook in je post.
Misschien is het een idee om de super zwarte kleurstelling een tijdje te testen met bijv. de G-Shock Ga-2100.
Voor erbij is zo’n stealth leuk hoor, maar als dagelijks horloge is het best een ‘dingetje
Heb toch ook wel een zwak voor zwarte horloges met name tijdens de herfst en winter. Heb er enkele en deze sluit wellicht het beste aan bij de horloges die je laat zien.
Ook leuk dat deze is voorzien van een zwart uurwerk:
Goede tip! Ben zelf niet erg fan van de G-Shock horloges en heb een jaar of twee een ‘stealth’ Garmin ding en dat bevalt best goed, behalve dat die dus ook smartwatch functies heeft en een batterij.
Ter verduidelijking, dit heb ik nu:
Super mooi ding! Alleen wat zit er aan die zijkant? Dat ziet er wat vreemd uit…
No way! Een zwarte Rolex? Die wordt niet meer nieuw verkocht? Welk type is dat?
De yacht-master 42 vind ik ook wel mooi als ‘bijna’ zwart horloge, alleen die prijs niet…
Die Omega black black is super. Alleen wel een beetje aan de maat met zijn 44+
Oris of Fortis had toch ook zo’n heel zwart exemplaar, dat moeilijk afleesbaar was? Een Mars editie of iets?
Dit is de skydweller,
326934,
Staal…
Kast van zwart carbonfiber. Keramische zwarte bezel. R.O.1 Space by Roland Oostwegel. Uitverkocht, maar een heel goed bod …
Hebbes, was geen Mars maar wel van Fortis.
https://storage.googleapis.com/pubzapuscentral/watchprosite/ml/76/scaled/ml_image.1312776.jpgLekker man! Dit is toch geweldig! Ik had dus niet zoveel met Rolex, maar die Oyster Perpetual ziet er nu wel heerlijk uit! De prijs is ook lekker geupgrade zie ik…
Maar dan de vraag, het is coating, dus het gaat slijten en krassen? Hun website probeert anders te laten geloven, maar is dat waar? Kan dat?
En die naam van hun op de wijzerplaat erbij, niet echt lekker… maar personalized zal wel mogelijkheden bieden
Ik heb een idee voor je om alvast te wennen aan een zwart horloge . Nog voor het weekend om de pols en past ruim binnen budget
. Wel PVD dat wel… Maar met dik 150ug dikte moet je goed je best doen hem te slopen
.
Oh en gezien jouw poll… Wat zijn die Omega’s prachtig zeg
Deze ️