Zwarte horloges

1 like

Bedankt voor de uitleg! Duidelijk!

1 like

Ik heb iets doms gedaan 15 min geleden, maar jullie zullen het wel leuk vinden:

Hij is van mij, hopen dat ik het bedrag kan vergeten en kan genieten van het horloge haha

Iedereen bedankt voor de reacties en hulp!! Geweldige community!!

23 likes

Wow! Cool man! Gefeliciteerd! :confetti_ball::tada:

1 like

Wauw! Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Bedankt heren! Ik ga er nu een uurtje naar staren in het vliegtuig! Wat een fascinerend ding…

4 likes

Nog een heel erg betaalbare…

5 likes

Da kan toch nie Antony? Wat een lelijk ding. Compleet naar de pestpokke geholpen :frowning:

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Deze is dan toch wel weer geslaagd. Maar dat komt ook dat het een skeleton meteorite dial is. Funky :sunglasses::+1:

1 like

Prachtig :grin: :+1: Hij zal niet snel vervelen. Mijn eerste horloge was een grotendeels zwarte seiko met gele accenten en bijna tien jaar later heeft hij ‘het’ nog steeds. Geniet ervan!

1 like

Prachtige aanwinst. Gefeliciteerd en veel plezier ermee :+1::+1:

1 like

Niks doms aan, gewoon gekocht wat je het meest aanspreekt. Erg gaaf zo, weer eens wat anders :ok_hand:

2 likes

:+1:t2:

1 like

Erg gaaf ding. Dit zijn echt van die horloges die de macho in je naar boven halen. Lekker af en toe. Om het overzicht van ceramische/pvd horloges compleet te maken hier nog een foto van mijn Jaeger Lecoultre Master Compressor Chrono Ceramic. Plaatje is van mijn horloge.

3 likes

Thanks! Goed om te horen dat het na 10 jaar nog steeds mooi is, daar maakte ik me een beetje zorgen om. Maar ach, dat zien we dan wel weer haha

1 like

Goede keus! Erg mooi en bijzonder horloge.
Veel plezier ermee. En op naar de volgende aanwinst!
Helemaal wit bv.

1 like

Haha ja klopt, nog maals naar alles gekeken. En ook omgehad, de ‘instap’ speedmaster, een Oyster Perpetual, maar het was het niet voor mij. Dan toch maar all in gegaan…
Toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik wel direct: wat heb ik gedaan?!
En nu ik hem weer om heb denk ik: fuck it, wat een gaaf ding!

5 likes