2 x nieuwe aanwinst

Goedenavond horloge liefhebbers,

Vandaag een mooie horloge-dag, namelijk 2 nieuwe horloges kunnen toevoegen aan de collectie.

De eerste is een Hamilton Khaki X-wind Automatic. Een horloge wat ik in eerste instantie niet meteen zou kopen vanwege de afmeting en het relatief drukke design. Echter het mooie aan deze is, dat het een gepersonaliseerde versie van Hamilton betreft, vanwege een collectieve bestelling. We hebben er zodoende een mooie deal uit kunnen slepen. De band bevat een logo en op de achterzijde is de x-wind tabel vervangen door Wings en eigen naam/bijnaam. Ook heb ik er een zwart leren band bij genomen, maar in mijn hoofd zou hij toch het mooiste staan op een simpele rubberen band (iemand misschien al geprobeerd?)
Een mooi (persoonlijk) collectors item denk ik zo, die hopelijk een aantal generaties doorgegeven gaat worden.

De tweede heb ik hier al vaak voorbij zien komen en is de Seiko SKX009. Deze heeft geen introductie nodig denk ik, gewoon een erg goede, simpele en stijlvolle klok. Hij mag de klappen en krasjes gaan opvangen die anders op de Seamaster PO zouden komen :wink:

Hieronder wat snelle low quality iPhone foto’s!

Fijne avond





12 likes

Gefeliciteerd! I love pepsi bezels :heart_eyes: Mocht je een andere band willen er zijn online hele mooie aftermarket te vinden, met volle endlugs etc.

Grtz en veel draagplezier!

1 like

Double fun, proficiat!

Mooie dag voor je, proficiat! Vooral de Hamilton vind ik mooi, maar heb ook een beetje een zwak voor dat merk.

Mooie aanwinsten , vooral de Hamilton .

Mooie nieuwe aanwinsten, voornamelijk de Hamilton met zijn persoonlijke noot, :+1:

Gefeliciteerd, vooral de Hamilton vind ik erg mooi.

Mooie aanwinsten! veel draag plezier

Fraaie Hamilton, mag hem zelf ook graag dragen,

Gefeliciteerd, je kan er voorlopig weer mee vooruit :+1:

Schitterende aanwinst

Tof! Ik heb die Hamilton, in normale uitvoering, al jaren. Superklok en uniek, en die van jou is nog specialer. Wat is de gelegenheid, je bent F-16 piloot?

Mooi hoor. Hamilton is top.

Geweldige Hamilton.

Zeer fraaie Hamilton, gefeliciteerd met de aanwinst!

Proficiat!

Mooie Hamilton !

Mooie aanwinsten vooral de Hamilton gefeliciteerd .

Nice!! Geniet ervan!!

Gefeliciteerd 2x bang for your buck!! Beide bewezen kwaliteits merken. :+1: