321 is back!

Ik voel mij persoonlijk beledigt dat niemand het hier over Invicta heeft.:crazy_face:

het 321 uurwerk ziet er puik uit. Prachtig met een saffieren glaasje ervoor waardoor je het kunt aanschouwen. Maar als ik de prijzen mag geloven is dit simpelweg te duur. Ben bang dat dit gewoon een flop wordt en ik ben geen Rolex fanboy.

1 like

Ik vind dit een geweldige move en ik vind het niet meer dan logisch dan ze de 50-jarige verjaardag van dat eerste horloge op de maan met een mooi exemplaar vieren dat recht doet aan jĂșist dat eerste model. Dus best wel spot-on allemaal.
Echter valt dit wat mij betreft in een grote vergaarbak van limited- en special editions die dit horloge daardoor weer minder bijzonder maken.
Als ze deze hadden gebracht zĂłnder die limiteds van de afgelopen vijf jaar zou iedereen, en ik ook, huilend van blijdschap (figuurlijk) op de banken staan. Maar nu dus niet. Nu is het de zoveelste LE. Jammer.

6 likes

Ik vind het gaaf, al is het maar historisch gezien. Kan ik het kopen? Voor 50k ben ik nog wel een flink aantal jaartjes aan het sparen en dat gaat me echt niet lukken met al dat leuks wat daaronder sneller in het budget past.

Als ik eerlijk ben, laat andere merken ook een paar klassiekers opnieuw uitbrengen. De eerste Rolex Submariner bijvoorbeeld, of naja, vul zelf maar wat leuks in.

Ook al is het buiten mijn bereik, ik weet zeker dat je een aantal fans heel erg blij maakt ermee.

1 like

Nee ik wordt er niet enthousiast van, van dit uit te komen horloge.

1 like

Deze is ook overduidelijk bedoeld voor rijke verzamelaars, ik durf te wedden dat ze binnenkort met een stalen variant met 321 op de proppen komen voor het plebs

2 likes

Wat dat betreft zit het zeker goed in elkaar.

50-jarig jubileum.
50e limited edition.
50k aanschafprijs.

1 like

Van dit jaar?

2 likes

Nou, ze willen niet zoveel uurwerken maken, maar iets van 2000. Dus dat zal denk ik tegenvallen.

Mooi gevonden maar dit is geen LE. Tenminste niet wat aanbod betreft


1 like

Naast het Rolex wachtlijsten verhaal wordt er best veel gezeurd over Omega limited editions hier

Is het mooi? Zeker
Is het te duur? Zeker
Is het irrationeel? Zeker
Is dat allemaal belangrijk? Zeker niet.
:nerd_face:

2 likes

Kostenbesparing

Het is een melkkoe die ze al 50 jaar melken: “first watch worn on the moon”. So what? Big whoop! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Waar staat 50k? Er staan geen prijzen toch?

Mooi? JA!
Zoveelste LE? JA, BOEIEN! Je hoeft niks.
Ik wou dat ik in 2015 de Snoopy niet had afgebeld toen ik op 1 stond op de wachtlijst voor de enige Snoopy die daar binnen kwam.

Je vind een horloge mooi of lelijk en dit kan je toch moeilijk lelijk vinden.
Kan je het missen en vind je het gaaf dan moet je het doen. Ben je ze moe dan zoek je toch gewoon verder. Smaken vetschillen. Dat heet horloge hobby

5 likes

Precies dit en dat is best jammer.

1 like

Vind erg mooi maar vind geen 50 K waard en zgn “limited” tot 2000 stuks. 2000 stuks is geen limited. Dat is 1 productie run.

Maar ik denk dat ze als broodjes over de toonbank gaan

Voor een Speedmaster is 2000 meestal wel limited omdat de vraag nog veel groter is.
Van de Snoopy zijn er ook 1970 gemaakt. Die is nu minimaal 20.000 waard. Niet dat waarde het belangrijkste is maar het bewijst dat Limited editions nog steeds gewild zijn.

Er staat dat ze maximaal 2000 321’s per jaar gaan maken, niet dat ze bij 2000 ophouden. :thinking:

Helemaal mee eens enkel mag het woord puristen tussen aanhalingstekens. Dat zijn iig voor mij juist geen puristen. :slight_smile:

1 like

Ik vind hem schitterend!