kunstzinnig…
Neutraal? Ja, maar anderzijds, loop de 5 leveranciers van de Beobachtungsuhr van de Luftwaffe eens af
Niks aan de hand, hier wordt een neutrale kleurstelling bedoeld. Mooi horloge
Dus we hebben geconcludeerd dat het land van herkomst niet van belang is, maar de kleurstelling. OK .
Wat ik dan weer wel heel knap vond (en vind) van de Duitsers: binnen 25 jaar na de oorlog, was Duitsland weer grotendeels opgebouwd, was Duitse waar synonym voor kwaliteit, en waren Duitse industriële producten leidend in Europa.
WW2 was een ramp voor iedereen, maar gemiddeld hebben de Duitsers zelf meer geleden dan de Nederlanders.
Schei eens uit…Hebben de Duitsers in massavernietigingskampen gezeten anders dan als personeel?? En dit op 5 mei… Manman
Zo’n 250.000 onschuldige Nederlanders omgekomen tijdens de tweede WO. Dat was toen bijna 3 procent van de totale bevolking! Kun je nagaan hoeveel nabestaanden er waren…
West Duitsland ja. Oost Duitsland nee.
Ik moet zo huilen. Als je de wijzerset origineel maakt wil ik 'm zo van je overnemen.
Tot dat je hoort dat de kast volledig bead blasted is
Jij kent je klassiekers !
2.000.000 burgerslachtoffers in Duitsland, en 5.500.000 al dan niet onschuldige militairen.
Die is mooi! Wat voor merk is het?
Ik vond dat eerst maar een raar ding die incursore maar nu ga ik hem best leuk vinden.
https://www.marathonwatch.com/collections/sea
Het horloge op mijn foto is de limited MSAR, of Maple Leaf SAR versie, uit 2009.
Er is nu een grey maple leaf editie.