A. Lange & Söhne only (Deel 2)

Dat moest ik even opzoeken… blijkt een mooi horloge op een kermisband te zijn :zipper_mouth_face:

9 likes

Er staat 'n hele mooie Lange int blauwe. :rofl:

3 likes

Ik bedoel verder dit. En de Wellendorff-banden zijn in het echt heel bijzonder. Ik ben zelf niet eens van de metalen banden meestal, maar voor een Wellendorff maak ik graag een uitzondering!

3 likes

Dat is zeker waar. En hij is prachtig en gaat zeker een mooie eigenaar vinden. Maar dat is niet wat ik zoek :slight_smile:

1 like

Ik vind het wel iets hebben.
Invicta, maar dan écht!

3 likes

Wellendorf-banden kosten tegenwoordig echt een godsvermogen. Van tienduizenden tot prijzen waar je ook een Ferrari voor koopt. Zeldzaam mooi.

3 likes

Wellendorff banden gaan tot de 3 ton euro. Ze worden los geveild. Verwacht voor courante aanzetmaten (19, 20) een heel serieus bedrag te betalen.

Overigens zijn er geruchten dat Wellendorff misschien opnieuw banden gaat produceren. Dat zou een enorme invloed hebben op de markt.

3 likes

Voor zulke bedragen en gewildheid loont het de productie weer te starten.,

1 like

Ik zou ook eens een productie starten… is de naam te koop?

Voor dat geld vijl ik die dingen persoonlijk uit een blok inox.

5 likes

:joy:

Het hangt ervan af. De vrouwenmodellen zijn op Wallendorf nog goed te verkrijgen (zag er eentje met band voor 30k laatst). De herenvarianten zijn inderdaad erg duur maar zoals je zelf aangeeft zeldzaam duur. Als ze opnieuw banden gaan maken zou het goed nieuws zijn denk ik omdat de prijs dan zakt. Dat geeft meer kansen zou ik zeggen.

2 likes

24 likes

Geen Al Pacino taferelen hier. Bouwjaar 1994. Dus net zo oud als de revival van ALS💪

Er was een afscheid nabij maar die ging niet door. En ik vind het horloge dan ook weer zo mooi dat ik tot nog toe niet echt mijn best doe een ander baasje te vinden.

Dus voor nu toch de combinatie van een Lange en een Kleine. En mocht het vertrek nog komen dan denk ik dat je gelijk hebt en er vast ooit weer een Lange bij zal komen.

Er komt weinig in de buurt van een Lange. Zeker in de pricerange van de Langematik.

20 likes

Pffft.

23 likes

Het leven is hard.

1 like