Juwelier Van Baal geeft altijd een mooi aanbod als je een mailtje stuurt via hun site.
Ging bij mij ook zo €200 af
Toen ik reageerde stond alleen het bovenste plaatje met de nepper in de post. Deze is meer mat groen (à la Rolex hulk) dan de sunburst waarin Oris hem uitvoert. Uit de bijgevoegde foto’s kan ik de kleur niet opmaken, al zie ik ook geen gekke dingen.
Oris heeft ook een groene Aquis in 41,5mm, die nog gemaakt /verkocht wordt.
Daar komt de mijne ook vandaag. Leuke AD!
Mooie korting en een rubberen band + vouwsluiting geregeld.
Ik moest er wel ff voor rijden (Groningen - Nijmegen). Maar hiero bij de lokale AD was er ook absoluut geen korting mogelijk.
Klopt , Van Baal heeft vaak wel een leuke korting is toch snel verdiend
Ikzelf heb zeer goede ervaringen met van Baal in Nijmegen als AD … ook overwegen waard om eens te gaan kijken
Mijn ervaring met korting in het algemeen is dat het de toon is die de muziek maakt.
Verhaal er omheen doe ik niet, maar vraag altijd beleefd of er nog wat aan de prijs te doen is.
Of je kan de vraag stellen wat de prijs is als je hem direct nú aanschaft. Vaak is er dan ook nog wel wat te regelen met de prijs. Het is mij in ieder geval nog niet vaak overkomen dat ik géén korting krijg (ja, één keer bij de Media Markt met een TV die al nergens anders goedkoper was )
Nee dat is niet zo veel, die schrijven als een dolle af. Het lijkt wel een Hamilton.
Ik zou niet nieuw kopen, nu ik dat zo zeg, tenzij ik wist dat het een blijvertje was.
Yep ik snap ook niet zo goed dat iedereen hier roept dat je een Oris moet kopen bij een AD. Ik zou zelf ook voor een tweedehands met de kop er van af gaan.
Ik hoef niet meer zo voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten merk ik. Wil zelf graag de eerste krassen maken en als er gezeik is gewoon langs kunnen lopen bij de AD. Gezien zeer recente aankopen bij twee AD’s in Utrecht waarvan er eentje Oris verkoopt, is korting met een goed verhaal altijd te regelen (behalve bij horloges waarvoor je op een wachtlijst moet uiteraard…).
Omdat ze nieuw voor 1400 euro te koop staan en de occasion die in overweging was 1270,- euro kostte.
Hoeveel procent korting valt er eigenlijk te regelen
Alles tussen de laagste prijs op Chrono24 binnen de EU en de locale dealer
De kleur groen is bij de “gewone” Aquis ook wat minder heftig dan bij de Hangang, die toch wat meer gras groen is.
Kwestie van smaak natuurlijk.
In Apeldoorn bij van Hell hebben ze ze ook allebei liggen.
Heb ze beide gelukkig in Utrecht kunnen bezichtigen en vergelijken. Ik ga volgende week zaterdag nog naar een laatste juwelier en dan hak Ik de knoop door.
Van deze twee, de linker!
Graag gedaan😉
Puur op basis van foto’s had ik voor de normale aquis gekozen. Maar toen ik ze in het echt heb gezien vind ik persoonlijk, met afstand, de hangang editie mooier. Al oogt de normale aquis wat rustiger. Mijn vrouw vindt de hangang editie dan ook ‘exotisch’.
Ieder zijn ding natuurlijk. Maar die wijzerplaat met die cirkel halverwege voor de datum vind ik nogal onrustig.
Gelukkig mogen smaken verschillen!
En op de foto vind ik de iets donkerdere kleur groen van de “gewone” ook iets mooier. Maar nogmaals, lekker kopen waar je zelf blij van wordt!
Exact. De normale oogt ook veel rustiger, (helaas) iets te simplistisch voor mij. Al varieert de kleur groen van beide modellen heel erg op basis van lichtinval. Het ‘exotische’ van de hangang trekt mij wel aan. Tussen beide modellen geeft die mij dan ook een wow gevoel wll, wat de normale niet geeft. Enfin, ieder zijn ding.
De normale was nogal donker en oogt ook zwart. Hieronder even alle foto’s die ik heb genomen om de kleuren groen te laten zien. Foto spam.
Beiden mooi!
De hangang is meer roleks kermit groen, de normale meer richitng hulk.
Voor alleen een bezel met een zwarte plaat heeft de kermit mijn voorkeur, voor de kleur van dial en bezel vind ik de donkerdere, meer zoals flessenglas groene kleur van de hulk/normale aquis mooier. Op basis van de foto’s dus.
Maar wat ik vind doet er niks toe. Het gaat er om wat jij mooi vindt! En als jouw hart sneller van die hangwang gaat kloppen, lekker die doen!