Een Certina DS action diver is ook wel doenbaar in die prijsklasse, Zwitsers, saffier, 300 m wr. Hoe verhoudt zo een merk zich met Squale of Steinhart?
Ik denk dat je bij squale meer voor je geld krijgt… certina heb ik van gehoord dat het niet heel luxe aanvoelt.
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Ocean One Vintage Red in 42mm. Bewust gekozen voor een Zulu strap en de originele band nieuw in de verpakking gehouden. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en overweeg binnenkort nog een GMT aan te gaan schaffen.
Bedankt voor het delen… mooie klok zeg! Geniet ervan👍
Haha ook mijn ex toevallig
Geinig! Kleine wereld (of je flippert gewoon teveel ). Waar had em voor geruild?
Dit, gewoon dit
Had de Steinhart en NTH ingeruild op deze geweldenaar (samen met een erg prettige kennismaking met Jaap natuurlijk!)
Meteen doen, niet over twijfelen. Een van de beste value for money horloges!
Prachtig horloge. Heb vorige maand de 30 Atmos GMT besteld via Gnomon.
Via paypal betaald, dag 5 met het weekend meegerekend keurig netjes verpakt ontvangen.
Continu een mail met verzending updates, prima.
Wat betreft de Steinhart, hier kan ik niets over roepen geen ervaring mee.
Wat betreft de Squale tegenover een SKX, ik heb ze nu beide. Beide prachtige kast.
Kwa horloge zelf vind ik het echt een totaal ander horloge. Een ander gevoel. Iedereen zijn eigen mening natuurlijk.
De Squale vind ik netter,strakker,prachtige diep zwarte dail hebben.
De skx is gewoon de skx. Goede lume, mooie kleurstelling.
Beide dragen fijn. De Squale die ik heb is een 42mm en is wel wat aan de zware kant. Totaal geen probleem mee maar je merkt het wel.
Kortom… Squale zeker doen. Skx ook prachtig maar wat je zelf aangaf. Aantal jaar geleden leuker geprijst.
Deze Steinhart zelfs 2x gehad. Als occasion gekocht, zgan, voor €350. Ik vond ze wel mooi afgewerkt, zeer degelijk en perfectie maat.
SKX vind ik helemaal niks tov deze Steinhart, Squale gelijkwaardig maar 2x zo duur.
Case closed
Mooi die gmt hoor!! Tis wat je zegt een skx vind ik meer een beater voor tijdens werken in de tuin… een squale is net iets meer ofzo… ik denk dat ik voor de squale ga
Heb je een squale vastgehad? Een atmos kan je voor een kleine 600 krijgen. De steinhart voor zon 450. Tis zo vreemd de ene zegt tis niks en de ander zegt prachtig. Heb wel het idee dat de mensen die het niets vinden ook vergelijken met omega en rolex…dat is ook niet echt fair imo.
Ook gehad. Weer weg en terug naar de Steinhart.
Ik heb een tijdje een squale gehad - mooie en solide horloges MAAR de kroon is errug fragiel en (klinkt raar) het mechaniek nogal luidruchtig, hoorde em als ‘ie op het nachtkastje lag draaien
Even ter geruststelling: zowel Steinhart als Squale gehad en beide zijn top voor dit segment. Koop wat je mooier vindt, koop lekker met emotie zou ik zeggen. Bij deze twee merken hoef je je namelijk geen zorgen te maken over de kwaliteit
Jullie berichten helpen enorm. Fijn om te weten dat ik in ieder geval geen troep zal kopen. Dan komt het neer op smaak idd
Smaak is alles, hieronder nog een leuke optie:
Sinds enkele weken een nieuwe OVM in mijn bezit. Ik moet toch wel zeggen dat ik erg onder de indruk was van de afwerking en de kwaliteit. Mijn eerste gedacht was; waarom heb ik deze nooit eerder gekocht.
Prijs kwaliteit zit voor mij persoonlijk perfect. Wou al langer een vintage sub hommage en wou er maximum 500 aan besteden.
Heb ook al de duurdere Ginault en een Christopher Ward gehad en nu ik daar achteraf op terugkijk waren die voor mij persoonlijk het dubbel van de prijs niet waard. Het grote minpunt voor mij aan de Steinhart is de sluiting, die vind ik iets te basic maar OK kan ik mee leven.
Oh ja en hij heeft een geweldige bezel action
Dat is ook nog een kanshebber van mij wat je daar om de pols hebt. Mooi exemplaar. Ik voel me zwz niet prettig bij een zogenaamde beater van 1000 euro zoals een cw… 500 euro is ook ongeveer mijn max. Dan ben ik niet bang voor krasjes en dergelijken. De steinhart sluit daar wel bij aan. Als die steinhart nou de handset van de squale had was et perfect haha. Maar er is altijd een als