Weet je wat, misschien is een polletje leuk!
- Deze Explorer 1 is echt te klein.
- Deze Explorer 1 is prima!
- Ik haat een poll.
Weet je wat, misschien is een polletje leuk!
Even buiten de poll om staat deze het beste.
Ik heb een 17-17,5cm pols en voor mij is de GS 37mm perfect. Ook mijn Omega 36 kan nog net maar goed dat is geen Explorer geld.
Ik snap de twijfel met 18,5cm dus heel goed.
Nog even terug komen op deze foto, en vooral de manier hoe jij een horloge draagt.
* gifje voor de 3 mensen die de referentie zullen kennen
Hoi, was prima:
Nog bedankt, past goed op mijn 17cm pols.
Mijn 36mm Explorer 1, 124270 trouwens ook:
Net als de 36mm M36 van Vertex:
Succes met je keuze.
Maarreh: passen?
Zeker, eens. Wat me bij staat is dat het aankrijgen van dat horloge al een penibele aangelegenheid was bij de S&C. Eventuele astmatische symptomen op de foto komen dus overeen met de werkelijkheid.
Normaal draag ik vrij los, eigenlijk op het polsbeen wanneer de arm horizontaal geplaatst is.
Ik ben ook terdegen jaloers op jouw pols! En je Explorer, maar dat is een ander verhaal.
Dank, die Vertex is ook een leuke idd. Zat ook nog aan een 35mm Nivada te denken om gelijk maar het diepe in te springen.
Vermaelens projects
Dankbaar dat ik alle afleveringen in de gloria hebben kunnen kijken. Dit maken ze niet meer.
Prominente bezel van de 39 mm is wat het minder voor mij maakt.
Niet doen. Veel te hoog en topzwaar.
Dat was ook zo. Daarom wil je de saffier. Zorgeloos. Iets meer bling. Hulde. Wat is dat toch, dat er van mannen verwacht wordt dat ze in één of andere smakeloze gezandstraalde camo-hel moeten willen leven? Bah.
Ik had precies het zelfde,
Na een datejust 36 (36mm en 20mm bandaanzet) , kocht ik de nieuwe Explorer 1 (< 36mm en 19mm bandaanzet).
Mijn polsmaat is 19cm omtrek , bij de Datejust vind ik het prima maar aan de explorer kon ik helaas niet wennen.
Intussen de 39mm gehad, is prima en nu de 40mm die ook mooi draagt.
Maar uiteindelijk moet je gewoon passen en nemen wat je het meeste aanspreekt.
De Seiko Alpinist kan ik ook zeker aanraden want dat is ook een echte topper
Krijg door dit topic zin om weer eens wat (voor mijn doen) kleiners te dragen en mijn Explorer 39 om te slingeren. Alleen moet ik dan met schakels aan de gang want vriendin heeft hem gevorderd.
17,5-18cm pols:
Eigenlijk moet hier gewoon een aqua terra naast…
Wanneer je twijfelt tussen de 36, 39 en 40, ga je:
Ik heb de 36 gehad en hoewel de verhoudingen iets beter zijn, ben ik teruggegaan naar de 39.
Wennen aan 36mm en 43mm lug to lug ?
150€, verzending vanuit EU. Naar keuze mét of zonder logo. Alpha Explorer automatic watch 36mm – ALPHA EUROPE
Hoi @Pjotr, die heb ik ook, net als de Smiths PRS-25 Honeycomb en de PRS-59 D12.
Als je een keer iets wilt passen, laat maar via PB weten, dan haal ik ze uit de DNK:
Nogmaals succes met je keuze .
Deze 36mm komt er trouwens vandaag nog bij:
Dank voor het aanbod!
En wat een banger er weer bij joh. Met die GS, de Explorer en deze OP heb je wel een heel mooi trio GADA’s <38mm zeg. Complimenten, zie ze graag een keer met z’n drieen op de foto! Heb het idee dat je wel los bent gegaan de laatste tijd?
37,5mm horloge, 19,5mm pols. In het begin veel opmerkingen, klein horloge.
Hij wordt veel gedragen en kan ik niet meer naar mijn seamaster 42 kijken zonder hem heel groot te vinden. PO 39,5mm is een mooie tussenmaat.
Nu heb ik regelmatig klassiekers om die veel kleiner zijn maar me ook blijven boeien. Denk dan aan:
In die tijd was dit het “normaal”. Ik moet zeggen dat ik door de tijd heen een voorliefde ben gaan ontwikkelen voor kleinere horloges. Ieder zijn ding toch?
Dit is hem dus: de perfecte Explorer
36mm is de perfecte maat. Jij moet het horloge dragen in plaats van het horloge jou.