Ik heb een stuk of 8 quartz van vintage tot modern. Je moet het begin van het quartz tijdperk mee hebben gemaakt om quartz te kunnen waarderen
Ja ben ik ben al oud😃
Heb momenteel geen quartz in mijn collectie. Heb hoegenaamd niets tegen quartz. Moest ik er eentje willen kopen dan zou het wellicht de Omega Seamaster Polaris XL zijn, zo’n typisch icoon uit de jaren '80. Op het forum nog niet zien voorbij komen. Heeft iemand dat horloge in zijn collectie?
Op 58s en 1m01s.
Best nerdy dat ik aan deze draad dacht, als iemand die niet zo warm wordt van zijn eigen quartzen.
Op 1m54s een polsblik (onherkenbaar horloge) en op 3m04s nog een ca 33mm dress watch.
Wat een kleding en muziek he. Ik had het nummer opeens in mijn hoofd en opgezocht, nooit zelf gedraaid alleen van de TV uit die tijd.
Matchbox Ik vond in die tijd de “woosh n push” en “baja buggy” niet zo, te weinig herkenbaar in het straatbeeld. Ja ik herken dat ding van het groene hoekje.
Haha geweldig dit! Hoezo je horloge andersom omdoen haha. Maar ja, kan ook met je broek (Kris Kross - Jump). Zag een paar BMXen voorbij komen in de video. Heb nog een Raleigh Burner en GT BMX uit die tijd staan.