daar zou ik het niet om laten. Tzt komt er dan wel een mooi exemplaar langs. Nu even wachten is beter dan later met een ander model zitten terwijl je toch liever de SKX031 wilde.
Van de genoemde opties vind ik de SKA3xx (BFK) door de dikte ('t is echt een brokje staal) nog beste fors dragen. De SRP77x (Turtle) is ook best aan de grote kant. Duidelijk groter dan de genoemde 7002, waarvan jij zegt:
Vind ik dus ook. Die 12-uur marker is compleet uit verhouding.
Snap niet waarom Seiko deze niet meer heeft gemaakt als bij de 6105, waarnaar de wijzerplaat duidelijk verwijst.
Dus zou ik echt met volle overtuiging een SKX aanraden. Dit is een van de beste horloges ooit gemaakt. Waarom?
Een absolute klassieker met herkenbare, onderscheidende vormgeving, zeer robuust, door het slanke profiel/vormgeving niet kras- en deukgevoelig, zeer accuraat en betrouwbaar uurwerk, zeer geringe onderhoudskosten, een zeer lage aanschafprijs en ook nog eens waardevast. Niet voor niets is dit horloge zeer geliefd onder horlogeliefhebbers en Seiko’s best verkochte duiker ooit.
Hij is er in zwarte, oranje en Pepsi uitvoering. Ik heb deze twee en ze behoren tot mijn absolute favoriete horloges (in een verzameling van zo’n 25 horloges).