Adviseer een collectie downsize

Zonder twijfel, hoor.

afbeelding

Daar mag een mooie Panerai voor in de plaats.

2 likes

Ik denk omdat heel veel mensen ‘iets hebben’ met Rolex. Maar als je de rest van de collectie bekijkt, lijkt het alsof Rik meer iets heeft met Japanse horloges en mag het ook best groot en/of opvallend zijn. Daar past de Explorer eigenlijk helemaal niet bij, inderdaad.

2 likes

Dat is wel waar inderdaad:

Nooit

Negen om zes inderdaad, geen bewuste keuze hoor op de Astron na.

Op de TransOceans en de Citizen Radio na zou ik persoonlijk niks echt als groot aanmerken. Misschien de Glycine maar dat is een pannenkoek, zo dun zijn die.

2 likes

Dan mag hij ook niet weg voor een andere Speedy. Wat een onzin. Of je hebt hem ter ere van z’n geboorte gekocht, of het is gelul geweest om die aanschaf goed te praten.

Ach, zie punt één. Als die weg kan is dit ook niet heilig. :thinking::wink:

3 likes

Hij krijgt een Speedy als hij 18 is, punt. Of het de huidige of een opgewaardeerde is is om het even maar dat het ‘een’ Speedy is staat vast.

De bank slaapt mij net te oncomfortabel om niet één vakje in de kist hiervoor op te offeren. Ik weet het, ik ben zwak maar moet er mee dealen

Hey man, I get it. Een boze/teleurgestelde vrouw moet je niet hebben. :fearful: :sweat_smile:

Prachtig!

Blijft lastig op basis van de foto’s. Ik ken lang niet alle horloges in het echt. En dan is groot ook nog eens relatief
 mij leek de Astron bijv. vrij fors.

Zwart kleedt af toch?

2 likes

Dan raad ik je aan om eerst eens te kijken wie je zoon wordt, en hem wellicht zelf een horloge uit te laten zoeken. Maar dat ben ik.

Nee, het blijft Mahalia Jackson met een paarse jurk

Die nummer 2 Citizen is saai. 1 van de 2 witte dials eruit. De Astron of de Citizen ernaast houden.

Dat is een te grote legende om als belediging op te kunnen vatten

Ik heb meerdere platen van haar. Maar geen poster aan de muur. In dat opzicht is het net Iggy Pop.

1 like

Zo zou ik het doen :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik zal voor je bekering bidden!

Ik zou de 5 duursten wegsturen, en van het geld een hele toffe vakantie boeken met je gezin. Ik kan je verzekeren dat mooie herinneringen meer waarde hebben dan een horloge om je pols.

Eruit:

Rij 1 kolom 1,2,5
Rij 2 kolom 4
Rij 3 kolom 4

Ik snap wat je bedoelt maar ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik in de omstandigheden verkeer en verstandig genoeg ben om niks te hoeven laten voor iets banaals als een horlogeverzameling.

Desalniettemin zeer verstandige opmerking :+1:t2:

1 like

Speedy, Explorer, Tissot en een Seiko duiker houden.

Wat houden we dan over 6/7k? Hiervan een IWC portugieser scoren bij @WristCandy

Ik vraag me af hoeveel PM’s je nu al hebt gekregen over die Rolex? :grin:

1 like

Die Rolex brengt veel mensen dan weer bij dat andere topic :rofl: