Klinkt heel herkenbaar, ik ben vorige week aan het klooien geweest met een loepje voor mijn lens. Jammer van de plakband resten op de camera.
Overigens, PRACH-TIG!
Klinkt heel herkenbaar, ik ben vorige week aan het klooien geweest met een loepje voor mijn lens. Jammer van de plakband resten op de camera.
Overigens, PRACH-TIG!
Ja, toch maar eens verdiepen wat een goede macrolens is. Gezien de prijzen van de lenzen van Leica zal het een lens worden voor mijn Nikon dxlr.
Die 90mm macro van Tamron lees ik heel goede verhalen over. Kost rond de vierhonderd piek, dus dat is goed te doen.
Wow, scherp. Wat voor lensje is dat?
Ik ga me daar is goed in verdiepen.
smartphone met hema voorzetlensje van 3 euro Wilde is kijken of ik iets in beeld kon krijgen.
Lang niet slecht. Sterker nog: mooi! Of ben je er een halve dag mee bezig geweest?
De mate van detail en afwerking is dan ook de reden waarom ik zojuist voor de SBGF017 gekozen heb en niet voor de blauwe variant. Met mijn ogen is het detail in de blauwe wijzerplaat moeilijker te zien maar met de zelfkennis die ik mij toedicht kom ik daar mogelijk op terug
Absoluut!
Zou qua styling eigenlijk exact om 20:18 gemaakt moeten worden
Wat een ontzettend gave foto’s
Wel als je goede ogen hebt en een GS gewend bent
Sterk!
Hoezo grapje? Kan toch?
Maar wat zie ik op jouw neus, een bril ?? Het leven zou goedkoper zijn zonder bril vriend, kon je genoegen nemen met een lekker volkse presaaage
Bedankt! Heb ze ook maar op een ander forum gevonden hoor maar ze hebben wel indruk gemaakt.