Misschien leg ik het niet goed uit. Maar de afwerking van de Black Bay pro en van de Pelagos staan nou niet echt bekend om de fijne afwerking. Er lijkt wel structuurverf op de wijzers gespoten. Dat kan je mooi vinden of niet. Tudor heeft er voor gekozen deze horloges niet echt bepaald verfijnd af te werken.
Ik snap met name het gejank er niet over.
Koop dan geen Black Bay Pro.
Als je op die schaal gaat zitten kijken vindt je bij alle merken issues, tenzij ze afwerking extreem belangrijk vinden zoals -wellicht- GS.
Klopt, er zijn veel typische Nederlanders in Nederland.
Ik heb het woord wat ik er bij bedoel er maar niet bijgezet, zal me een bannetje opleveren gok ik.
Ja, doe maar niet. We houden het netjes. Prettige dag verder.
Ik zie 0 foto’s die net zo ingezoomd zijn als die in de 1e post…
Slechte afwerking goedpraten? Is dat zo? Volgens mij hoort het er bij deze manier van afwerken bij dat het er ruig uit ziet toch? Of verwacht jij als je structuurverf op de muur smeert dat je een glad resultaat krijgt? Hetzelfde geldt voor de wijzerplaat en wijzers van de Pro en de Pelagos.
Dit dus. Koop dan en BB58. Heel ander soort afwerking. Veel verfijnder bovendien.
Al zitten er volgens mij wat artefacten in de foto. Die minutenwijzer lijkt me ook bij tudor de QC niet halen
Als je naar de foto’s kijkt ontbreekt er ook gewoon verf. De overgang van het zwart naar wit is grof en ruw. (Geen scherpe overgang) Allemaal prima dat je dit geen probleem vind. Ik kijk er anders tegen aan. Voor mij stond de Tudor hoog op het verlanglijstje. Daarom keek ik ook dat filmpje. Leek mij leuk naast mijn exp.2 maar nu laat ik hem maar links liggen.
Ik heb horloges in prijsklasses tussen de de 500 en 2500 euro in de collectie die er vele malen strakker uit zien.
Weet je toevallig het modelnummer van deze eerste Seiko? (met de 3,6,9 numerals op de dial)
En die zijn ook ook met de hand in elkaar gezet. Of is dat het betere stickerwerk?
7t92-0js0
Je praat de aanschaf van die puinbak gewoon goed
Jup!
Zie de structuur matchen met de plaat!
Snel weg ermee! Wat een bedroefde afwerking zeg…brrr.
Ik zag dit van de week lang komen in een video van Jenni Elle. Secondewijzer van de nieuwe Tudor Pelagos 39 met een grote klodder lume erop. Ga je met het blote oog waarschijnlijk niet zien of last van hebben, maar toch…