Potverdikkie, wat een craftsmanship! Complimenten!
Haha dankje! Dat gaan we hopen, dat het de duurtesten gaat overleven.
Mijn schoonmaakmachine is een beetje kapot, dat wil zeggen het verwarmingselement is kapot. Nu had ik een ander element besteld en dat er in gezet, maar hij doet het nog niet. Ik heb alle elektrische verbindingen doorgemeten en die zijn allemaal goed. Als ik de draden van het 220 Volt element direcht in hef stopcontact steek verwarmt het element wel, dus op een of andere manier krijgt ie geen stroom.
Nu woon ik wel in de regio Eindhoven dus een Akrid schoonmaakmachine zou wellicht iets voor mij zijn.
Mijn mandjes zijn gewoon de standaard 65 mm.
Peter
Zou zeggen dat het dan een easy fix is als het element nog werkt? Volledige bedrading een keer vervangen misschien? Ik kan je dadelijk wel in de lus plaatsen als we een groepje hebben.
Nou de bedrading is dus goed. Alle draden nagemeten, maakt contact waar het contact moet maken.
Hij moet beginnen te verwarmen bij de laatste spoeling en natuurlijk bij het drogen zelf.
Ik heb overigens geen Elma maar een Urema schoonmaakmachine maar het pricipe is ongeveer hetzelfde.
Ik sta voor een raadsel.
Ja dat blijkt wel weer.
Mocht je de behoefte hebben om een en ander te vergelijken met een Elma Elite, ik woon slechts 30km van Eindhoven (net in het Limburgse, aan de goede kant van de grens
)
Thanks for the offer! 23 September begin ik in Hasselt en daar hebben ze alle klasse apparaten staan. Ik heb mijzelf al voorgenomen om daar een hoop inspiratie uit op te doen.
Ach woon zowat bij Akrid om de hoek en moet einde van de maand in Brno zijn, misschien past hij nog wel in de koffer
Ik denk dat dit met een beetje verwachtingsmanagement geen probleem hoeft te zijn, zolang mensen weten er dat er nul komma nul garantie is dat iets (snel) opgelost kan worden. Het is meer aan jou of je zin hebt om met pakketten aan de haal te gaan.
Welke (prijzige) mandjes gaat het over? Heb je een linkje naar welke mandjes geschikt zijn?
Wut dat hoor je ook niet vaak!
Het bedrijf waarvoor ik werk heeft daar ook een vestiging
Dan werk je of in IT - en dan zijn er gruwelijk veel mogelijkheden - of bij een bepaalde bank groep
Al geweest? Brno is een heerlijk stadje. Kan wel wat tips geven voor eten en drinken daar als dat handig zou zijn.
Nee technische groothandel, laatste keer rond de start van de corona, maar nu rapporteert de kwaliteitsafdeling daar ook aan mij.
Anyway, on topic, mocht @Akrid om testers in regio EHV verlegen zitten wil ik ook wel eens wat proefrondjes draaien hoor. Mn Elma doet het prima, maar wie weetā¦
Of de opleiding horlogemaker volgen bij Syntra?
Nou dan misschien toch met postNL gaan voor de mensen die willen. Ik ben ook 4 keer per jaar op Rikketik te vinden mocht er niks tussen komen.
Die zeker! Om de 2 weken ben ik in Hasselt op een maandag. Voel me bijna een wereldreiziger op deze manier ā¦
De metalen mandjes gaat het om. Ik weet niet waar deze tegen welke prijs te verkrijgen zijn. Die van mijn zijn tweedehands gekocht op rikketik. Blij dat ik ze destijds op de kop heb weten te tikken. Zoals in de eerste post van dit topic te zien is de korf waar ze in gaan geprint met een eigen klemsysteem dmv schroefdraad. Dus het zou alleen om 3 mandjes van 65mm gaan met een deksel.
Ik kan wel even kijken, uit het geheugen kost een setje āechteā mandjes 120 euro exBTW. Pokkeduur dus inderdaad.
Klopt. In china kost een fake setje zon 100 euro incl.
Dit zou het eerste beste alternatief zijnā¦