Nope… wel mandjes, geen dekseltjes
Zonde inderdaad. We gaan is ervaren hoe het zo van start gaat. Ieder kan zelf nog mandjes proberen te sourcen mochten de kunststof tegenvallen. Of we moeten voor een kunststof deksel gaan. Ook nog mogelijk.
Dat kan uiteraard ook…
De metalen gaasdeksel is nog steeds te krijgen bij cousins. Kost wel £15,70
Ah top, thanks. Ik heb de mandjes van @Scudo gezien en die zien er verdacht prima uit. Ze waren in ieder geval niet te onderscheiden van alle andere mandjes die we samen op tafel konden leggen. In dit setje, te bestellen in China, zit al een deksel dus waarschijnlijk ga ik dit even proberen. Dit zal ook een lange termijn oplossing kunnen bieden.
Ik ga het printen toch even proberen aangezien het mogelijk flink de kosten kan drukken.
Hoi Dirk! Ik doe ook graag mee! Ik heb een Elma, maar die kan ik tzt gewoon doorverkopen. Ik ben erg gecharmeerd van het 2 kanten op draaien. Dat scheelt volgens mijn logica enorm!
Top Bas!
Voor de eerste ronde heb ik nu genoeg mensen, dus als het allemaal goed af gaat kunnen we uiteraard nog een ronde bouwen .
Weer 1 aangeboden voor diegene die zoekt naar een schoonmaker
Kijk uit! Het is wel erg goedkoop. Een tijd terug was er telkens zo’ n advertentie, maar ’ niet op te halen ’ ’ alleen verzending '. Dat was toen oplichting. Maar dat hoeft hier niet zo te zijn… Wees gewaarschuwd…!
Hier is het alleen ophalen. Anders had ik hem denk ik al thuis staan. Voor mij toch te ver helemaal naar Zwolle.
Zwolle dezelfde als die ikzelf heb. Zonet stond hij er nog ………
Ik zou hem voor iemand anders kunnen bekijken en ophalen. Ik kan hem eventueel meenemen naar de Rikketik en overdragen als dat wenselijk is.
Opletten. Op het label staat 110V ipv 220V
Wat een geweldig project!
Respect dat je zelf zoiets kunt maken.
Wow dan gaat hij nu zelfs 2x zo snel!!
Aangezien er een 220 stekker aanzit neem ik aan dat hij omgebouwd is, maar wel goed om even te checken inderdaad.
Die kans is aanwezig
wou dat ik zo handig was. Heb nu een vintage Elma staan (potmeter kapot vrees is) en zo’n ding uit India (veel te duur) die veel te hard draait. Een uurwerk is geen probleem, maar stroom…
TLDR; mijn jaren '60 Elma pruttelt vrolijk voort, 8 jaar terug het warmteplaatje eens vervangen (m.b.v. een net-niet complete donormachine van 5 tientjes) maar een initiatief voor betaalbaar schoonmaakplezier is altijd welkom!
Het is leuk maar het kost veel tijd. Je kan je natuurlijk ook altijd instuderen wat betreft cad tekenen, 3d printen, electronica en programmeren. Wie weet heb je er dan een nieuwe hobby bij .