Leuk om te lezen waar jullie allemaal mee bezig zijn.
Hoe staat het met de eerste (test)ervaringen? Met plezier een tijdje terug meegelezen, maar alweer even stil hier. Of is er ondertussen een ander topic?
We hebben inderdaad wat mensen die willen gaan testen maar ik heb het helaas nog niet af kunnen ronden. Deze kerst heb ik wat extra vakantie gepakt om wat meters te maken
Ik kijk vanuit de coulissen mee.
Zo, ik heb vakantie en ik kan weer aan de gang. Ik heb men horlogespullen even goed opgeborgen en mijn hobbybureau vrij gemaakt voor de andere hobby.
Het is voornamelijk nog de electronica die een revisie nodig heeft en wat kleine dingetjes in het mechanische ontwerp. Daarna volle bak die dingen gaan bouwen. Vanavond weer een ronde bestellen om de nieuwe printplaat te maken. Ik ga er toch een iets sterkere heater in zetten en terug naar 12V ipv 24V. Op 12V heeft die heater een wat beter rendement zie ik op het internet… ik kan zo nog niet inbeelden waarom Misschien omdat er dan een grotere stroom loopt voor hetzelfde vermogen dat dus weer voor de warmte zorgt. Ook vind de spanningsregelaar dit wat leuker.
Ziet er top uit Dirk! Ik ben reuze benieuwd om 'm 'n keer in 't echt te zien. Misschien wil je 'm 'ns een keer mee naar Hasselt nemen als 'ie helemaal af is? Ik weet zeker dat je er dan 10 in mijn klas kunt slijten ( en we zijn met z’n tienen… ).
Welke dag ben je daar? Ik ben er maandag om de week. Mocht je daar in de avond zitten kan ik wel een keer blijven hangen.
Voor mij hoef je niet langer te blijven
Ook heel benieuwd om er eentje in levende lijve aan het werkt te zien. Ik sta graag op het lijstje met eerste klanten!
Leuk dat je vakantie hebt! Tijd om helemaal los te gaan op een project! Maar vergeet ook niet wat tijd vrij te houden voor je vriendin
Kan hem wel keer op een maandag meenemen. maar we moet eerst leren voor de examen week na de kerst
Ohja, die moet ik niet vergeten. Die wil nog wel is mee dingen in elkaar zetten. Die heeft de bodemplaten destijds ook mee staan schuren
Hier zijn nieuwe potten wel van te vinden. De potten hebben een binnenmaat van 94mm. Mogelijk kun je die in jouw machine ook kwijt?
Nee helaas, ik ben er op dinsdagavond.
Mogelijk dat ik tegen die tijd wel een keer kom als die helemaal klaar is. Sleutel ik wel een avond mee als er toch 2 werkbanken vrij zijn.
Hij 3d print wel wat
Het bouwvolume van mijn printer is niet groot genoeg wil ik een beetje concurrentie voor mijzelf creëren
“Copies: 9000”
Dan moet ik toch wat printers bij gaan kopen vermoed ik