Speedmaster!
Speedmaster. De reden? Het is mijn grail.
Sanderrr houdt niet van Speedy’s
voor mij is het de speedmaster.
Waarom : vind het een van de mooiste horloges .
Jou vraag m.b.t. de band: ik heb het model uit 2022 dus met de nieuwere band en vind hem persoonlijk heerlijk zitten.
Daarnaast vind ik de tudor wel een mooi horloge verder dat zeker, alleen ik vind de omega mooier ook qua maat, looks, geschiedenis, uurwerk.
Ik hoop dat je iets met mijn keuze kunt.
Succes met je koop en welke het ook mag worden ze zijn allebei erg mooi
Ik weet het nu zeker… Ik ga voor…
Speedmaster!
Waarom? Niet alleen is het een iconisch horloge, maar hij zit ook echt alsof dat horloge voor mijn pols gemaakt is. De Tudor chrono is toch wel wat bulky om mn pols en weet gewoon dat ik er spijt van zou krijgen.
Dank voor al jullie meningen en enthousiasme!
Ik ben trouwens momenteel in Genève en heb een nieuw horloge gekocht. Ik kan jullie wel verklappen dat het niet de Speedmaster is, maar wel eentje die ik al langer op het oog had. Ik maak een NA aan zodra ik weer thuis ben.
Verrassend. We zijn benieuwd
Dus…
Je vraagt te helpen bij de keuze tussen een Omega Speedmaster en een Tudor Chrono. Je bent in Genève en komt naar huis met een… ander horloge
Ik kan niet wachten op jouw NA
Ja klopt haha! De Speedmaster komt er zeker maar daar moet ik nog even voor doorsparen. Die oktnu heb gekocht is even een placeholder.
Ook als je settled voor een 7750/7751 heeft Omega de mooiere keuzes wmb
Volgens mij zijn de latere reduced’s ook op 7750 basis, maar dan een kwart slag gedraaid zodat er een klassieke layout ontstaat.
Het is een lastige keuze vind ik persoonlijk. Ik heb niks met die Speedy. Ik kan er uren naar kijken om dan te twijfelen of ik nog een hartslag heb, het maakt niks los bij mij. De Tudor maakt dan iets los maar het zijn geen blijvers meestal.
Dus dan blijft enkel het functioneel aspect over. Daar zit draag comfort op prio 1. En daar moet je gewoon passen en dragen.
Ik bedoel eindelijk, maar ik kan mijn bericht niet aanpassen
Gefeliciteerd, mooi om je doelen na te jagen.
Gefeliciteerd. You chose wisely.
Ehm Omega
En is de Navitimer er nog?
Eindelijk
Gefeliciteerd met je NA
Heeft even geduurd maar was het wachten zo te zien wel waard!
Veel plezier met het icoon.