Of winter???
Dat gedoe moet maar eens afgelopen zijn i.m.h.o.
3 likes
Jakko
28 oktober 2017 om 16:23
4
Altijd wintertijd, dat is de juiste tijd.
2 likes
Wintertijd is de juiste tijd. Beroepsmatig zou voor mij nog een uur verder terug in de winter nog beter uitkomen. Dan is het in de wintermorgen om 7 uur ook al licht. Maar ik hou ook enorm van lange zoneravonden…
1 like
Van mij mogen ze de zomertijd als standaard instellen inderdaad. Wat heb je nou aan die nog donkerder middagen…?
4 likes
stev3
28 oktober 2017 om 19:38
8
open haardje wel of niet electrisch
Gewoon middelen en het is nu 22.11
Buster
28 oktober 2017 om 20:07
10
Altijd wintertijd.
Goed beschouwd zou Nederland dezelfde tijd kunnen aanhouden als het Verenigd Koninkrijk. Dus met de huidige 'winter’tijd zitten we dan al gunstig.
Eruit met die sombere wintertijd
3 likes
Op z’n mínst zomertijd.
Pfui, al die klokjes verstellen… Wat ‘n probleem🙄!
Herhalingstopic verdient herhalingsquote, want actueel:
Ideaal, zomertijd. Kun je nog eens wat aan je huis doen. Gras maaien. Nog een lange fiets-, wandel- of motortocht 'savonds na het eten. Even naar de ijsboer slenteren.
@Emdee quote in quote:
“Lange lichte avonden geven mij het ultieme zomergevoel.”
Dat.
En dat voor maanden lang. Voor de mensen die last hebben van één uurtje vroeger opstaan, dat duurt toch niet langer dan een dag of 2 a 3? Als je na het weekend op maandag weer vroeger opstaat is het tijdverschil vaak veel meer dan één uurtje.
Had ik al gezegd dat ik een sterk voorstander ben trouwens?
uit de draad Zomertijd?
1 like
Hier in Costa Rica doen ze niet aan de klok verzetten!!
Gobert
29 oktober 2017 om 06:55
15
Costa Rica…, moet de Tuin van Eden zijn. Het leger afgeschaft, geen zomer of wintertijd, whisky drinken onder de veranda. Wat wil je nog meer?
1 like
Maakt mij niet uit, als het maar niet meer hoeft te gebeuren
Gobert
29 oktober 2017 om 08:59
17
Van zomer naar winter is zo moeilijk toch niet. Alles gewoon even een uurtje stil zetten.
Gewoon terug naar Amsterdamse tijd!
Amsterdamse Tijd (UTC+0:20), ook wel Nederlandse Tijd, was de tijdzone van Nederland van 1 mei 1909 tot 16 mei 1940. Deze tijd liep 20 minuten voor op UTC. Voor 1909 verschilde de tijd in Nederland van plaats tot plaats en was het in het algemeen in het oosten later dan in het westen van het land. In 1909 kreeg Nederland een nationale tijd, die gelijk was aan de plaatselijke middelbare tijd van Amsterdam, om precies te zijn die van de Westertoren (4°53'01,95"O). Deze tijd was GMT +0h 19m 32,13s t...
Amsterdams? Moet dus wel het beste zijn.
2 likes