Het blijft goed dat filmpje
Mij dus niet.
Ergo: een Samsung kun je gewoon wel met iPhone of iPad koppelen.
Ik zie het als een kwestie van omzetpushen> koop ook maar een iPhone.

Ik zie het als een kwestie van omzetpushen> koop ook maar een iPhone
Ja. Maar nogmaals dat lijkt me ook wel logisch.

een Samsung kun je gewoon wel met iPhone of iPad koppelen.
Waarom zou je dat willen? Ik bedoel, Samsung …
Reacties “ter verdediging van” in 3, 2, …

koop ook maar een iPhone
Die heb ik al, een MacBook ook enne iPad, … uiteraard! Hoe aan elkaar geknoopt? Via een AirPort Time Capsule. Jaja, ik ben helemaal into the Apple sekte en het bevalt me prima!
Misschien helpt dit?
https://www.50five.nl/blog/je-apple-watch-en-airpods-samen-laten-werken-met-je-android-telefoon.html

ik ben helemaal into the Apple sekte
Lekker heh?

Misschien helpt dit?
https://www.50five.nl/blog/je-apple-watch-en-airpods-samen-laten-werken-met-je-android-telefoon.html
Helaas, heb je ook een iPhone voor nodig.
Ik hoef 'm al niet meer. Als ze bij Apple niet bereid zijn richting klant te denken, ben ik de interesse kwijt.
Ik vind dat hele “gezond ding” maar wat overdreven. Wat heb je nou aan een hartslagmeter of een stappenteller? Het teken dat ik ver heb gelopen zijn mijn benen die zeuren en ik zorg voor mijn hart door gezond te eten. Gewoon lekker normale horloges dragen en genieten van een schermpje minder
Daar zullen ze van onder de indruk zijn

Daar zullen ze van onder de indruk zijn
Dat is mijn intentie ook niet.

Vanmiddag komt mijn iPhone 12 Pro Max binnen.
Lekker! De Max is mijn maatje niet, tikje te groot. Ik zit trouwens nog op de 8. Want ik ben niet zo’n Apple gek die voor de deur gaat liggen als er iets nieuws is. Ik koop pas een andere als het nodig is en dat kan bij Apple best lang duren. Ik gebruik nog een iPhone 6 als mediaspeler en heb op kantoor nog een Macbook uit 2010 staan die het ook nog prima doet. Niet stuk te krijgen die zooi.

Ga voor de 6. Die kan je zuurstof meten. Super cool!
Haha, waarom zou ik dat willen weten? Ik ga er niet mee duursporten hè … hoogstens een wandelingetje over de golfbaan enne ik heb geen vaatwasser nodig.
Ik gebruik hem, zoals velen hier, ook alleen tijdens het sporten.
Nooit dus.

Nooit dus.
Gisteren is de nieuwe SE binnen gekomen.
Gaat als sporthorloge en als werk horloge gebruikt worden.
Even de gmt wijzerplaat aan het uitproberen, ben redelijk aan het twijfelen om een tudor gmt aan te schaffen

Gisteren is de nieuwe SE binnen gekomen.
Mooi ding!
Vraagje: Is dit de 44mm en zo ja, wat is jouw polsomtrek? Ik zit zelf te twijfelen tussen 44 en 40 (polsomtrek 17,5cm).

Hij is nog groter geworden.
Dat bedoel ik, halve iPad in je broekzak …
Heb de Series 4… gebruik hem alleen om te sporten. Hardlopen en zwemmen in de zomer…
Heerlijk met de Airpods … ideaal!!
Ik heb de 6 en draag al een paar maanden iedere dag niks anders.Ben er zeer tevreden over. De interesse in horloges is er niet minder om geworden ik lees nog iedere dag hier op hf .Ik heb nu alleen niet de drang meer om steeds iets nieuws te kopen.
Dit is de 40, ik heb zelf 16,5 oid kwa pols omtrek