Haha ja bij zulke fotos
Mooie band
Ha! Ik heb net de 12 mini binnen. Downsizen is het nieuwe upgraden
Ik vind ze mooi, maar heb’m weggedaan: ik vond meldingen vervelend, mijn smartphone krijgt al voldoende aandacht. En data over mn slaap, hartslag etc gaf alleen maar onrust. Uiteindelijk zonde om hem alleen maar te bezitten en geen voldoende gebruik van te maken.
Ik ben idd ook van plan om er eentje aan te schaffen, maar dan voor erbij. Heb immers niet voor niets 2 polsen
Ik heb nog de nieuwste apple watch liggen series 6 in blauw. Met verschillende bandjes.
Mocht iemand hem willen overnemen helemaal nieuwstaat / nauwelijks om gehad.
Heb een Apple watch 6 gehad. Haalt het niet bij een gewoon horloge. Dus weer verkocht. Iedere dag opladen is ook irritant.
Wat ik vreemd vind is dat iedereen hier post hem te gebruiken om te sporten. Als fervent hardloper kan ik echt wel zeggen dat die Nike app toch niet je datje is. Garmin en Polar hebben hun zaken hier echt wel meer op orde. Ik zou juist denken dat je hem draagt voor u activiteit of handige kleine tooltjes of smartwatch maar totaal niet als sportwatch. Ik zeg niet dat het uitermate slecht is, maar er zijn duidelijk betere alternatieven als sporter.
Ik heb al weer een jaartje een S5 44mm. Echt een leuk speeltje. En na jaren fitbits te hebben gehad fijn om een echt goed werkende wearable te hebben. Ik gebruik m naast mijn “gewone” horloge. Nu bijna altijd een Tudor Prince date+day. Dus beide polsen zijn bezet;)
Sjips! Geen zwart?
Da’s jammer anders had ik hem wel van je overgenomen om eens te kijken of het mij bevalt, voor weinâg natuurlijk …
Hier ook een series 5 44mm. Deze ligt aan de oplader in de horlogebox naast de rest te wachten tot hij om de pols mag. Natuurlijk voornamelijk tijdens het sporten. Niet bij alle sporten gaat hij om, bij boksen op de zak is het niet prettig bijvoorbeeld. Van het weekend heb ik er mee gegolfd en daar heb je weer leuke apps voor en is het ook functioneel.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat toen ik hem net had hij vaker om ging. Nu alleen als ik er aan denk😕
Haha wil gewoon de volle mep
Blauw is veel vetter dan standaard zwart
Snap ik. Dat zou ik ook willen …
Hou ‘m dan! Ga ik wel op zoek naar een zwarte.
Over prijzen gesproken, voor diegenen met een ING spaarrekening krijg je via de rentepuntenwinkel een beetje korting op de adviesprijs bij AMAC. Als voorbeeld de 6 44mm is 426 ipv 458 en de SE 44mm heb je voor 317 ipv 328. Kleine beetjes helpen!
ik heb hem ook, ruim een maand. Fijn telefoontje, wel oriënteer ik me inmiddels ook op een leesbril
Dat was mijn beste investering ooit. Er ging letterlijk een wereld voor me open
M’n liefde voor horloges kwam weer terug toen ik de wijzerplaten weer kon zien.
Ik heb er net weer vier gekocht …
Zo hou je geld over voor een Apple Watch.

Ik heb de Series 5 met milanese band. Bijna een jaar lang dagelijks gedragen, waarvan de laatste 6 maanden vooral gebruikt om de corona kilo’s kwijt te raken.
Begon op den duur wel te merken dat ik het dragen van mijn horloges erg begon te missen, dus nu alleen nog om tijdens het “sporten”.
Blijf het overigens wel een mooi stukje techniek vinden en leuk te zien hoeveel zaken je er mee kan en kan bedienen.
Ik heb ze vanaf het eerste model allemaal gehad. Nu als laatste een Apple Watch 5.
Ik kreeg ze van ontwikkelaars omdat ik iOS apps vertaal. Zoals bijvoorbeeld Heart Watch, Autosleep en Where to? Zeg maar een leuke manier om als Apple fanboy dichter bij het vuur te zitten.
De Apple Watch is een super handig apparaat zeker als je kijkt naar de voordelen met integratie naar je iPhone. Maar ja ondertussen liggen wel al je mooie horloges ongebruikt in de kast.
Ik gebruik de Apple Watch nu alleen nog voor Strava. Is weliswaar ook niet echt de allerbeste combinatie.
Ik sport nu een jaar of 40. Zonder horloge. Nergens voor nodig.
Ben geen profi hardloper… ik heb genoeg aan afstand en pace…
wat ik prettig vind, mijn muziek heb ik op de AW en met de Airpods is het een mooi geheel! That´s it