Op zich handige gadget, maar het dagelijks laden is wat me tegen staat.
De mijne staat in het blauwe gedeelte.
Op zich handige gadget, maar het dagelijks laden is wat me tegen staat.
De mijne staat in het blauwe gedeelte.
Dat vind ik ook een groot nadeel, hoewel de Galaxy pas na 3 dagen(wauw… ) opgeladen hoeft.
Bewijst misschien dat ik m minimaal gebruik…
Amen
Ik heb er ook een gekocht, puur voor het sporten. Maar ook zeker leuk voor de afwisseling.
Citizen heeft er nu ook een gemaakt. Deze zou ik nog overwegen (ik denk alleen maar omdat het een ‘echt’ horlogemerk is dat de klok uitbrengt)
Hebben die ook een Apple Watch?
Oh wacht … ik was even in de war, omdat dit topic over de Apple Watch gaat.
Is dat niet gewoon een kwestie van 's avond op de lader leggen? De iPhone is ook best snel leeg, toch loop ik nooit met een lege batterij (ligt een paar x p/dag op de lader). Ben wel benieuw naar de levensduur van de Apple Watch bij normaal gebruik. De ‘6’ heeft always on dus die verbruikt theoretisch meer dan de SE (waar ik nu naar aan het kijken ben, omdat ik de 6 nieuw te duur vind).
Dat is wel een dingetje inderdaad.
Is dat niet gewoon een kwestie van 's avond op de lader leggen? De iPhone is ook best snel leeg, toch loop ik nooit met een lege batterij.
Klopt. Ik heb een dockingstation erbij gekocht waardoor die heel mooi op het nachtkastje op de lader kan liggen. Zachte tik tegen dockingstation en de AW licht even op zodat je kan zien hoe laat het is. In de ochtend om en bij naar bed gaan weer af. Ook wanneer ik ruim 2 uur aan het sporten was, was de AW aan het einde van de dag nog niet leeg.
Voor referentie, ik heb de Series 5 en Always on, always on
Ow, zit dat ook op de 5? Waarin verschilt die verder dan van de 6/SE … tjonge, het wordt steeds waziger. Of is het de leeftijd?
Ow, zit dat ook op de 5? Waarin verschilt die verder dan van de 6/SE … tjonge, het wordt steeds waziger. Of is het de leeftijd?
Ik weet niet wat er onderhuids allemaal anders is, maar qua functionaliteit was het dacht ik vooral dat de 6 het zuurstofgehalte kan meten. Verder heb ik weinig anders kunnen vinden.
Dus de leeftijd zal is het zeker niet
Apple heeft gewoon weer een kleine aanpassing gemaakt en hop, zie daar een nieuwe serie
Ik heb even snel (hier) gekeken, de SE en 5 zijn vrijwel gelijk behalve de always on functie en ECG. De 6 heeft idd zuurstof maar ook een nieuwe processor (iets zûniger, sneller etc.).
Klopt, maar dat zit niet in mijn systeem.
Heb ook moeite met de smartphone op de oplader.
Mijn “echte” horloges zijn hoofdzakelijk Solars en automaten, dus daar heb ik dat probleem niet.
Het gekke is dat ik dit probleem niet bij de handwinders heb…
Ik vermoed dat het ligt aan het feit dat ik de smartwatch slechts incidenteel draag.
Ah ok, de verschillen zijn dus inderdaad weer vrij klein. Doen ze toch altijd wel weer knap bij Apple moet ik zeggen. Of je er fan van bent of niet, het marketingapparaat is toch altijd wel weer erg overtuigend voor een hoop mensen.
Binnenkort niet alleen een Rolex Explorer, maar ook een Apple Watch Explorer;
Ik heb een Garmin Fenix 5 als sporthorloge. Ik die kan meldingen geven bij mail, whatsapp, etc. Daar word ik helemaal gek van, dus alles uit. (Op telefoon trouwens ook geen enkel bliepje)
Behalve dat de garmin het verder uitstekend doet, is het een enorm lelijk ding
Dat geldt imho ook voor een Apple Watch.
Zou er dan ook nooit een aanschaffen.
Voordeel is dat door de komst van deze ‘devices’ ik de mechanische horloges alleen maar meer ben gaan waarderen.
What the F… ruitschaal. Is dat een photoshop of echt een appje?
Geen photoshop is de ap clockology… gigantisch veel watchfaces custom build… moet maar eens googelen… hebben een fb pagina enz…
Grtz
Ziet er uit als een leuke app.
Maar eens kijken met mn Apple Watch 5 stainless steel
App doet helemaal niets
Daarom heet het ook NS: Not Smart