Heb je een scheve schaats gereden?
Een kennis die in Madrid woont heeft er vanmiddag gewoon 1 kunnen oppikken in de lokale Swatch winkel. Geen rij of iets. Weet niet of hij gewoon mazzel had, of dat de hype daar niet is doorgedrongen. Gekocht om te houden in zijn geval.
Nu even serieus…
Heeft iemand de Swatch al? Ik wil em ook hebben en het liefst veel te veel betalen voor het echte premium gevoel.
Hij is hier in NL nog niet feitelijk te koop geweest volgens mij…
Bijzonder. Nu in Spanje krijg je bij de Tudor AD ook nog flinke korting las ik hier ooit. Tijd zal daar niet belangrijk zijn… mañana …
Heel bijzonder.
Dat was hier in het verleden ook zo, die AD is inmiddels geen AD meer ![]()
Dan heb ik er in ieder geval één binnen….
Gelukkig hebben we nog de GD’s.
Maar die kunnen of willen nog geen plastiek AP’s aanbieden.
Ho, ho, Bioceramic.
Is dat duurzaam? Net zo duurzaam als een horloge dat niet te repareren is? Of nog duurzamer…
Is Bio Ceramic net zo speciaal als dat ‘speciale’ plastiek van Breitling?
Asking for a friend.
Het is een collectorsitem. Die moet je niet gebruiken en in een lade leggen. Dan wordt hij meer waard.
Ik dacht altijd dat dat in Nederland ook nog wel zou lukken met Tudor. Niet?
Zirconia met wonderbonen. ![]()
Ik kreeg 5% korting aangeboden op een Longines…
Bij die Tudor AD, die inmiddels geen Tudor AD is, kreeg ik 30% korting op een Longines aangeboden. Zou er korting mogelijk zijn op een Royal Pop?
In kreeg enkel goodies aangeboden.
Dat is pressed carbon. Houtskool met plastiek.
Dank!
Wel specialer dan andere plastieken horloges toch, hoop ik?
Zou de wijzer plaat net zo gemaakt worden als een echte AP, of komt deze zo uit de 3d printer gerold binnen 2 seconden
Plastiek met dure vezels. Bij Tissot voor €1000 te krijgen, maar is wel een gemakkelijker te produceren vorm.
