Ik las ergens dat er ook een power indicator op zit
Lego?
LegoXAP
Hoezo deze AP gaat nooit stuk toch?
Ahh, dat doe ik altijd in de ochtend, op het kleine kamertje.
Ze hebben wel moeite gedaan om de details van de real deal erin te verwerken
Dit doet mij denken aan de modelbouwpakketten waarbij je de onderdelen ook uit een frame moest drukken.
Bij “een echte” loopt het ook uiteen.
De petite en grande tapisserie van de RO zijn guilloché. De mega tapisserie van de RO en de platen van de code 11:59 zijn gestampt.
De kwaliteit van de platen van de swatch wordt iig gecomplimenteerd door de kenners.
De wijzers zien er zo uit dat deze uit de 3d printer gerold zijn binnen 2 seconden ![]()
Waar is de goede oude tijd gebleven?
Ik herinner me nog goed dat we uren in de rij voor toiletpapier hebben gestaan. 2020 lijkt alweer zo lang geleden. ![]()
wel grappig, toen ik in de rij stond vrijdag op zaterdag nacht. meerdere scalpers gesproken die dachten dat hier een AP uurwerk in zat. ik heb echt uren gespendeert aan het uitleggen dat sistem51 van Swatch zelf is, en het enige wat AP aan dit horloge is het logo wat op de wijzerplaat staat, en zelfs dat door swatch erop word gedrukt. Ze begrepen totaal niet dat dit een Swatch horloge is ![]()
Net wat ik dacht
Wat je hier ziet is tampondrukken, daarmee wordt het logo erop gedrukt. ![]()
Je was een roepende in de woestijn. Maar geeft wel inzicht in de massa illusie die plaats vond
ze moesten gewoon een invite versturen naar vaste klanten waarmee ze deze konden kopen. zou echt het beste zijn geweest.
Mall of the Netherlands??? Is dat niet voor pubers in een identiteitscrisis? En iedereen maar snikken dat de lokale juwelier uit het straatbeeld verdwijnt.
De echte horlogeliefhebbers zullen dit inderdaad niet doen. Die weten dat de Swatch samenwerking ook wel voor de fun is. Maar er zullen ongetwijfeld wel snobs zijn die niet willen dat het plebs ook rondloopt met een betaalbaar horloge dat ook de merknaam AP draagt (ook al is het een Swatch) op een een ontwerp dat heel hard lijkt op het exclusieve horloge dat je draagt.