Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

Chrono 24 prijzen vanaf 1050 (vraagprijs met optie voor bieden). Stock x vanaf 880.

Reden dat marktplaats hier gemiddeld zo ver boven zit is omdat de gemiddelde koper die naar hype opzoek is (denk ik) chrono 24 en stock x niet kent.

Daarnaast zijn ze in Nederland nog niet verkocht.

Zodra die mondjesmaat verkocht worden in de Nederlandse winkels komt er meer aanbod.

En het aantal mensen dat zo graag wilt kopen dat ze er 1000+ voor over hebben, daalt ook met de dag. Op een gegeven moment heeft die groep er al een.

Ik wacht even af, kleine premium sta ik voor open, huidige prijzen mij nog te hoog.

1 like

Het domste wat je kunt doen is meer dan de winkelprijs betalen. Kijk naar de geschiedenis van de MoonSwatch en de BP Swatch, ze kwamen binnen enkele maanden na de lancering in grote hoeveelheden beschikbaar in de winkel en ze brachten 2e hand minder op de nieuwprijs.
De BP Swatch was al een minder grote hype dan de MoonSwatch.
Diverse HF leden, waaronder ikzelf, kochten één van de twee, sommigen zelfs meerdere. Kijk eens in “Wat dragen wij vandaag”, hoeveel zie je er nog?

5 likes

De AP zou wel in tijd gelimiteerd zijn.

Ik zie ze op termijn hun waarde houden.

Blijf dromen. Ze hebben een heel robot station gebouwd om die dingen per honderden van de fabriek te laten rollen. Denk je dat ze die gaan opdoeken?

4 likes

Marktplaats maar 1 keer gedragen :flushed:

17 likes

Slim heb ik het nooit genoemde:), alleen dat ik er voor opensta. Maar dan hebben we het over een 50-100e premium.

Puur om niet te hoeven te wachten. Lukt dat niet dan wachten we gewoon een paar maanden.

Ik begrijp dat je 'm als verse TL-1 graag wilt maar je verliest uiteindelijk gewoon geld terwijl dat compleet onnodig is.

Scalper marketing. De ‘Lan ba’ een panda Tiffany noemen :rofl:

1 like

De tijd zal het leren, maar omdat AP niet bij de Swatch group behoort, zal ik er ook niet van opkijken als het plots klaar is met de Royal pop.

1 like

Ik keek eens op Catawiki en verbaas me wat mensen bieden voor een Moon Swatch mission to the Moon. Ze staan op 330 euro met nog 5 uur te gaan terwijl je ze gewoon voor 275 euro bij Swatch kunt bestellen.

3 likes

Moet wel. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat Swatch maandenlang het AP logo mag stempelen.

Betekend echter niet dat ze waarde behouden. In tegendeel…

Dit. Dit station pompt er de komende maanden ontelbaar veel exemplaren uit.
De Moonswatch was in de eerste 12 maanden meer dan 1 miljoen keer over de toonbank gevlogen. Zou mij niets verbazen als de Royal pop dit cijfer inhaalt.

De markt zal de komende maanden verzadigd raken. Ik verwacht niet dat dit ding zijn waarde zal behouden. Ook niet als die over een paar maanden niet meer te koop is.

Wel mooi dat dat uurwerk een betere accuratesse heeft dan de gemiddelde Seiko :nerd_face:

Logisch toch? Ding is met lasers gereguleerd en de swatch groep heeft enige ervaring met uurwerken produceren…

Dat gezegd hebbende… Een gemiddeld Seiko uurwerk kan veel nauwkeuriger gereguleerd worden dan hoe hij vanaf fabriek geleverd wordt.
Vooral als je hem ook nog eens smeert met betere olie en nauwkeuriger applicatie.

1 like

Enkel als swatch ook die optie bied in je land.

Slovenië, Griekenland, Kroatië, Bulgarije, Roemenië, Cyprus, Estland, letland, Litouwen, Finland, ijsland, Singapore, Japan en de Verenigde Emiraten kunnen volgens Gemini wel bieden op Catawiki, maar niet rechtstreeks van Swatch bestellen.

Geen idee of dit klopt, maar zou dit wel verklaren.

Best grappig gemaakt. Maar wat moet je ermee zolang er geen banden zijn…

Heb er 2 weten te bemachtigen wilde ze toch zien met eigen ogen. Voor de mensen die kijken op marktplaats, kijk uit! Heb zeker 15 aanbieders gesproken, niemand heeft ze daadwerkelijk.



s

30 likes

Ik hoop voor de “normale” prijs :sweat_smile:

2 likes

Nee zeker niet. Ga niet als een … in de rij staan voor die paar honderd minder.

Ergste geval wachten tot er een bandje komt er fijn dragen :grin:

3 likes

Ok :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Misschien dat je in het buitenland was en zo een paar mee hebt kunnen nemen :laughing:

Je moet nog goed opletten ook… wat ze hier doen is best slim :joy:

3 likes

en nu even eerlijk wat heb je er voor betaald?
of hoelang heb je er voor in de rij gestaan en waar?

1 like