Ik zie Nederlanders bovenaan staan in de veiling…
Nu ben ik ook wel benieuwd wat je eerste indrukken zijn…
Haha de brandende vraag natuurlijk? 1150,-
Geen rij, netjes bezorgd
Wel geinig hoor! Alleen zoals gezegd, wat moet je ermee zonder bandjes eraan?
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze echt te koop zijn, zie het best gebeuren dat de prijzen dan door het dak gaan. Hoor dat de beschikbaarheid per winkel echt veel lager is als hij de omega launch.
Nee, dat zie je verkeerd.

Dat is het telefoonnummer van de hoogste bieder ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1150 voor twee exemplaren? Dat valt me nog mee.
Maar is het een beetje kwaliteit? Hoe voelt het bioceramic? Hoe nauwkeurig loopt het uurwerk?
![]()
![]()
![]()
Ik wil de zwart witte steeds meer. Ben gevoelig voor marketing, hype en FOMO zo blijkt.
Maar… Ik wil hem enkel als fanboy prullaria voor op mijn werktafel in het atelier. Gewoon, omdat het leuk is.
Ik wil echter niet meer dan list betalen. Dat gaat mij echt tever voor ‘leuk’.
Tja kwaliteit… plastic, plastic en plastic.
Kopen voor de naam niet voor de kwaliteit zou ik zeggen.
Het zit wel leuk in elkaar hoor! Maar het is en voelt gewoon goedkoop.
Ok, ik had soms nog het idee om er één te kopen voor list maar ik denk dat ik maar voor een goedkope Casioak module met een SKXMOD ga.
Ja dat snap ik ![]()
Het is niets voor mij, maar ik vind wel erg grappig om op een bureau te hebben of in de auto
Je bent wel echt koning als je je AP laat ombouwen tot een Pop ;p
Ehm… Hoe dan?
Volgens mij is het bedoeld als sleutelhanger of zo? Wat moet je met dat koordje doen?
Dit is toch eigenlijk al genoeg?
Gebruiken als chocker. Kun je meteen de tijd in de gaten houden als je enkel ruimte hebt voor een vluggertje.
Dat houd ik niet lang vol met zo’n dame ![]()
![]()

