Ik denk dat de Royal pop, niet degene is die opgewonden zal worden ![]()
![]()
Jij ziet/leest wat hun willen dat je ziet/leest!
UWOTM8?
Dat dus!
Wat boeit dat nou? Als iemand voor m premium net even eerder wilā¦
Die tweede heb ik ook nog gehad. Ergens in de jaren 80 heb ik die in de zomer vakantie achter mogen laten op de bodem van een meer in de Franse Jura.
Manmanman, dagen ontroostbaar geweest (volgens mijn ouders).
Hartverscheurend verhaal.
Hij is gevonden hoor, nu is je kans voor een reunite. ![]()
En wie zegt dan nog dat een Swatch nooit lang zijn waarde behoudt. Wat zal de Audemars Piguet & Swatch later gaan doen.
Enā¦waar heb jij ze weten te bemachtigen?
Ik wil er ook wel eentje voor de normale prijs.

Nb proficiat met je NAās!
Stil hier⦠hype alweer voorbij? ![]()
Dat ging wel heel snel in vergelijking met de MoonSwatch en AP.
Maar goed, het is wederom:
Je kunt ze hier in Nederland niet meer kopen volgens mij ![]()
Mooi! Juiste topic? Nee.
Dit is gewoon fugazzi (R0503V) of ai. Weg ermee.
Ik kwam op de interwebs een interessante uiteenzetting tegen:
āDe Royal Oak is goed voor 90% van de totale omzet van Audemars Pigment. De markt werd overspoeld met namaak; ƩƩn iconisch horloge, geen plan B. AP diende een merkaanvraag in voor de achthoekige vorm. Rechters oordeelden dat niemand de Royal Oak-vorm herkende zonder de merknaam. Die uitspraak bracht hen bijna ten val. Dus plaatsten ze die iconische vorm op een horloge van ⬠400 en zagen duizenden mensen wereldwijd in de rij staan. Die rij werd hun bewijs in de rechtszaal. Ze maakten er een zakhorloge van, geen polshorloge. Dat is geen creativiteit, geen enkele rechter zal zeggen dat een zakhorloge van ⬠400,00 kan concurreren met een polshorloge van ⬠40.000,00. AP vergaarde nieuwe fans, blies de Royal Oak nieuw leven in, maakte een einde aan namaak en bouwde een merkbescherming op. EĆ©n samenwerking, vier overwinningen, nul verliezers. En het mooiste is: AP schenkt al het geld van de samenwerking aan een goed doel.ā
Instagram, @indianwatchconnoisseur
Ver gezocht, of kern van waarheid?
Ai reut
Ik heb Google translate gebruikt om de originele tekst zoveel mogelijk te eerbiedigen, wellicht dat het er daarom wat AI-achtig overkomt.
Wel 1 minuut mijn best op gredaan.
