Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

Ik denk dat de Royal pop, niet degene is die opgewonden zal worden :sweat_smile:

3 likes

:rofl:

Jij ziet/leest wat hun willen dat je ziet/leest!

UWOTM8?

Dat dus!

2 likes

Wat boeit dat nou? Als iemand voor m premium net even eerder wil…

1 like

:scream: Die tweede heb ik ook nog gehad. Ergens in de jaren 80 heb ik die in de zomer vakantie achter mogen laten op de bodem van een meer in de Franse Jura.

Manmanman, dagen ontroostbaar geweest (volgens mijn ouders).

3 likes

Hartverscheurend verhaal.

1 like

Hij is gevonden hoor, nu is je kans voor een reunite. :wink:

En wie zegt dan nog dat een Swatch nooit lang zijn waarde behoudt. Wat zal de Audemars Piguet & Swatch later gaan doen.

En…waar heb jij ze weten te bemachtigen?
Ik wil er ook wel eentje voor de normale prijs.

1 like

image

Nb proficiat met je NA’s!

1 like

Ik moet lachen…beetje cabaret…

Bron: Instagram, @Lumeraiders

3 likes

Stil hier… hype alweer voorbij? :joy:

7 likes

Dat ging wel heel snel in vergelijking met de MoonSwatch en AP.

Maar goed, het is wederom:

2 likes

Je kunt ze hier in Nederland niet meer kopen volgens mij :rofl:

1 like

Mooi! Juiste topic? Nee.

Dit is gewoon fugazzi (R0503V) of ai. Weg ermee.

5 likes

Ik kwam op de interwebs een interessante uiteenzetting tegen:

ā€œDe Royal Oak is goed voor 90% van de totale omzet van Audemars Pigment. De markt werd overspoeld met namaak; ƩƩn iconisch horloge, geen plan B. AP diende een merkaanvraag in voor de achthoekige vorm. Rechters oordeelden dat niemand de Royal Oak-vorm herkende zonder de merknaam. Die uitspraak bracht hen bijna ten val. Dus plaatsten ze die iconische vorm op een horloge van € 400 en zagen duizenden mensen wereldwijd in de rij staan. Die rij werd hun bewijs in de rechtszaal. Ze maakten er een zakhorloge van, geen polshorloge. Dat is geen creativiteit, geen enkele rechter zal zeggen dat een zakhorloge van € 400,00 kan concurreren met een polshorloge van € 40.000,00. AP vergaarde nieuwe fans, blies de Royal Oak nieuw leven in, maakte een einde aan namaak en bouwde een merkbescherming op. EĆ©n samenwerking, vier overwinningen, nul verliezers. En het mooiste is: AP schenkt al het geld van de samenwerking aan een goed doel.ā€

Instagram, @indianwatchconnoisseur

Ver gezocht, of kern van waarheid?

1 like

Ai reut

3 likes

Ik heb Google translate gebruikt om de originele tekst zoveel mogelijk te eerbiedigen, wellicht dat het er daarom wat AI-achtig overkomt.

Wel 1 minuut mijn best op gredaan.

1 like