Werd, verleden tijd? Dus in de paar dagen tussen de lancering en nu hebben ze iets geforceerd in een rechtbank? ![]()
Ah, Indiƫrs. Sja. Wat die produceren is zelden beter dan AI zelf.
Werd, verleden tijd? Dus in de paar dagen tussen de lancering en nu hebben ze iets geforceerd in een rechtbank? ![]()
Ah, Indiƫrs. Sja. Wat die produceren is zelden beter dan AI zelf.
Ik zag op de Swatch website dat Utrecht ook weg is van de lijst, alleen Adam nog als verkooppunt.
Rustig wachten en als Nederland lastig blijft, kun je er altijd een uit buitenland halen (als prijzen verder dalen).
Hmm mijn zin om er ƩƩn te bezitten is al volledig weggesmolten.
Next.
Ach, het is gewoon nog even een kwestie van geduld hebben en dan kun je dat ding gewoon kopen in de winkel. Net als bij de MoonSwatch toentertijd.
Wel jammer dat Utrecht nu ook van de lijst is. Dat reduceert de kans tot even binnenlopen voor mij naar 0.
Ik kom nog wel eens in Antwerpen. DM voor de kleur. Dan kan ik altijd even binnenlopen en als ze hem hebben breng ik hem voor je mee ![]()
Als ja altijd biefstuk eet is een frikandel ook weleens lekker
Ze zijn via de officiƫle website van Swatch Nederland op voorraad en de normale prijs
Yes! Twee besteld
Dank je voor de tip
Ik heb ze alle acht besteld.
Jammer was te laat denk ik of wat is de link want zie ze niet
Prachtige metafoorš
![]()

Dus die gekte is een regionaal probleem?
Er wordt al flink opgelicht via nep sites:
Thanks heb er ook een aantal besteld
Helaas, deze waren niet te koop, ook niet icm een ander horloge. Dus ook hier is de voorraad beperktā¦