Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

Ja leuk, doe de zwart/witte maar.

giphy

1 like

Ik wist wel dat ik smaak had destijds :smiley:
Must resist
 Must not click ‘Buy it now’. Must not


Samen met @rjbroer en @De_Guru een kleine beschouwing van de afgelopen weken:
Over Royal Pop’s en andere hypes

9 likes

Net op de Belgian Watch Fair gezien. Hij had er niet moeten voor kamperen zei hij.

7 likes

Op deze tweede Pinksterdag luister ik niets vermoedend naar NPO Radio 1. Programma Spraakmakers. Altijd actueel. Ze hadden een item over de AP-Swatch toestand. Te gast was Robert-Jan Broer van Fratello. Ik ken hem en Fratello niet. Zit hij ook hier op HF? (waarschijnlijk een domme vraag)
Anywho, ik vond het een goed item. Luisteraars mochten inbellen met vragen en dat was een beetje jammer want die vragen gingen niet over het onderwerp. Maar presentatrice Roos Abelman deed het goed en Robert-Jan deed het uitstekend! Alsof hij elke dag op Radio 1 is. Luister zelf maar, vanaf 10:32

11 likes

Dank je wel @Stinky
Mooi en terecht compliment voor @rjbroer :+1:

3 likes

Misschien is dan de podcast van Fratello ook wat voor jou

1 like

Mocht je naar Helene Fischer gaan in de Arena, kom je RJ zeker tegen.

4 likes

Dat pleit niet voor hem :see_no_evil:

1 like

Wel bedoelde tip, luister de podcast van tijdgenoten (mannen van de tijd) Daar is hij vriend van de show.
Hij kan heerlijk vertellen over horloges. Het blijkt dat hij ook iets met de Omega Speedmaster heeft


2 likes

Gewoon een luchtig grapje

23 likes

Ftfy

Leuke tip. Net even teruggeluisterd. Was erg leuk. Mevrouw met haar 60jarige tissot.

Toen maakte ze nog kwaliteit. Al die plastic wegwerp rommel van vandaag de dag. :sweat_smile:

3 likes

Niet een fan van de swatch AP.
1 het is plastic
2 de movement.
3 kapot is kapot geen reparatie mogelijk

Wel grappig. Domein geregistreerd op 21 mei 2026.

TIP:
Overigens kun je via deze whois-info ook het misbruik-contact zien van de registrar. De registrars moeten iets doen met die misbruik-meldingen. In Nederland wordt op de .nl-domeinen echt op toegezien dat de registrars de misbruikmeldingen serieus oppakken.
Bij andere extensies is dat nog in ontwikkeling. Scam met .nl domeinnamen is dan ook tot 0 teruggebracht.

3 likes

1 een G shock is ook van plastic en gaat 20+ jaar mee. Er is trouwens nog iets van plastic, van hetzelfde formaat en gewicht, dat iedereen de hele dag je zijn zak meezeult, een autosleutel. Hoor je ook niemand over, dat die van metaal zou moet zijn vanwege de levensduur.
3. Zeiden ze ook over een dicht gelijmde iPod en later over iPhone accu’s en beeldschermen. Komen vanzelf wel mogelijkheden voor eventuele reparatie. Wellicht iets met 3d printing. Wat niet snel nodig zal zijn, hoe intensief zal, een zakhorloge ooit worden belast?

Hier geen slecht woord over Helene Fischer hoor😍
Toppertje qua muziek en looks :man_shrugging:

1 like

Vooral dat :grin:

2 likes

Maar ook voorraad :eyes:?

Wel prettig dat RJ sporters en voetballers apart benoemt. Is natuurlijk ook een groot verschil.

2 likes

In Geneve kon ik er ook gewoon kopen werden zelfs in alle kleuren aangeboden. Niet mijn ding dus heb ze laten liggen maar lijkt erop dat de gekte alleen NL, DE en BE zo extreem is