Als ik aan een horloge denk of pocketwatch denk ik niet aan een swatch of gshock. en naar mijn mening is een Ap niet van plastic en heeft een ap ook geen goedkoop uurwerk. De uurwerk van deze ap swatch watch is nog slechter dan de chineese R0503V uurwerken. Jij mag het leuk vinden helemaal prima.
Ik vind het niks en mag het ook uiten.
Wil jij een kinderspeeltje dan ben je vrij om het leuk te vinden. No offence
2 likes
Midden Oosten ook iig.
Ik hoor nochtans zelden iets slechts van effectieve eigenaren.
Do your research!
Er wordt een automatische systeem 51 in gebruikt.
Wat niet te onderhouden of te repareren valt.
Stuk is stuk.
Dus weg is je geld
Kartal030:
Do your research!
Eh nee.
Een handmatige.
Iets met een pot en een ketelā¦
6 likes
Vic2
26 mei 2026 om 06:26
533
Bij een goedkope Seiko is reparatie duurder dan een nieuwe kopen.
Laat een ieder zijn eigen smaak hebben, toch.
3 likes
Ja maar van mij mag dat ook alleen ik snap niet waarom ik van jullie geen slechte mening over de horloge mag hebben.
Iedereen zijn eigen ding.
Maar ik zie echt kinderachtige fanatiekelingen die een discussie proberen te winnen.
Ik vind het niks vinden anderen mensen het geweldig
Ja prima ga je gang.
Maar ik vind het niks
1 like
De doelgroep zijn helemaal niet kinderen, daarmee denigeer jij, en breng je de liefhebbers hier naar beneden. Prima om een eigen mening te hebben, maar breng dat zonder haat.
3 likes
Mijn excuses daarvoor.
Maar ik vind het niks.
Wil je een plastic pocketwatch wat niet te repareren en onderhouden valt doe je ding.
Nogmaals ik vind het niks en snap daardoor ook de hype niet.
1 like
Ik heb niet gezegd dat ik een ap heb.
Zelf gebruik ik een rolex.
Maar wat is die haat van mensen als ik zeg dat ik dit een lelijke plastic ding vind
En waar is jou swatch? Heb je er 1 kunnen bemachtigen?
Kartal030:
Ik vind het niks
Kartal030:
Maar ik vind het niks
Kartal030:
Maar ik vind het niks.
Wat vind jij er nou van? Is niet heel duidelijk voor onsā¦
27 likes
Hahahah ik vind het niks
Is het duidelijk genoeg ?
2 likes
system
gesloten
26 mei 2026 om 06:48
541
Dit topic is gesloten gedurende 24 uur omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.
system
geopend
27 mei 2026 om 06:48
542
Dit topic is na 24 uur automatisch geopend.
Had je al gezegd dat je het niks vindt?
1 like
ErwinJ
27 mei 2026 om 07:04
544
Altijd Ik luister het elke werkdag dus helaas dit item gemist.
1 like
Hahaha ja man , blijven jullie verder gaan ?
Ik zie ineens heel wat fanatieke swatch supporters op me af komen.
ben bang dat ik straks fysiek wordt uitgedaagd
Liggen ze nou al op voorraad?
Brick
27 mei 2026 om 07:33
547
Tof. Heeft ook mijn voorkeur. Welke Rolex gebruik je?
2 likes
Geintje man. Dat moeten jouw grote adelaars schouders wel kunnen dragen toch?
En het lukt ze nog ook
Voor een horloge dat niet jouw interesse heeft, houdt het je wel bezig.
1 like