Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

@junior Kan dit topic niet gewoon gesloten blijven tot de Royal Pop werkelijk weer te koop is in Nederland? We zijn nu al bijna 500 reacties verder, vrijwel niemand (HF leden) heeft het horloge in bezit en het is een beetje “slap geouwehoer” topic geworden dat af en toe gesloten wordt voor 24 uur omdat enkele leden baldadig worden…

6 likes

Blijkbaar al een paar dagen gewoon te koop bij Swatch Amsterdam. Alleen dan wel voor een select gezelschap en iemand vindt daar wat van :smile:

https://www.reddit.com/r/swatch/comments/1to1dza/mafia_swatch_amsterdam/

1 like

giphy-1

3 likes

Wie zijn dat? HF Leden? :rofl:
Ik vraag me alleen af hoeveel vrije dagen ze dat wel niet kost :thinking: of gaan ze in de lunchpauze? :smirk:

Haha inderdaad

Geen idee :rofl:

Dit is de kans om een AP (kinda) te kopen!

Submariner black, 126610LN

Dagelijks kijk ik , maar dit gaat 100 tegen 1 worden.
Kijkt u wel eens ?

Dat je gevlagd wordt door een aantal TL-3 leden en je reactie(s) verwijderd worden. En als je het heel bont maakt word je door de mods (tijdelijk) geschorst.

1 like

Ja kijk, nu gaat het ook al over ‘rand diebielen’. Respect moet van twee kanten komen vind ik. Verder: ik weet niet wat er in PM voorvalt, maar ik zie ook zeker geen ‘100 man die op u afkomen’ of zelfs maar iemand die iets zegt in de richting van slaan of aangifte doen. De enige persoon die hier openbaar nogal wild om zich heen slaat ben jij, sorry om het te moeten zeggen. En indien er veel in PM richting jouw kant komt, lijkt het mij best om dat te vlaggen en er niet verder op in te gaan.

1 like

Hahaha ja dat gebeurd ook inderdaad :rofl:
Krijg net een melding.
Heel veel vlaggetjes van swatch liefhebbers die niet kunnen hebben dat ik het niks vind.

Bedankt voor het waarschuwen ervoor :pray:t2:

Volgens mij gaat het vooral om je taalgebruik. Ik zie dat je de “Richtlijnen gelezen” badge hebt maar ik raad aan de richtlijnen nog eens goed door te lezen.

12 likes

Dit topic is gesloten gedurende 24 uur omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.

Ik denk dat het niks met de Swatch te maken heeft, maar meer met jouw kinderlijke 'Kijk naar mij! Joehoe! Kijk naar mij! Laten we het nog eens over mij en mijn lekker recalcitrante mening hebben!"-houding.

12 likes

Laten we het weer over horloges hebben…:sunglasses:

Dan zit je in het verkeerde topic

IMG_7607

7 likes

Ik vermoed dat het topic snel weer gesloten gaat worden. Hebben de trollen weer precies wat ze willen toch. Het is heel simpel mensen, je hoeft de discussie niet aan te gaan, gewoon negeren.

image

6 likes

Voor zover ik weet is er pas 1 HF lid die werkelijk in het bezit is van de Swatch Royal Pop.

2 likes