Klopt, de rest moet het nog doen met Rolex.
Yeah right.
Iemand die 12 rooitjes kan stukslaan op een horloge gaat zich druk maken om een plastic gadget.
Gewoon weer een praatjesmakertje dus.
Als je de zandbak niet af en toe afdekt gaan de honden erin schijten.
5 weken lid en al geschorst, goed bezigâŠ
Ik zou het wel cool vinden als iemand hier nou gewoon een plaatje zou posten van zoân ding aan de sleutelbos of aan de schooltas van zijn kind ofzo. Het is nu wel tijd dat we er gewoon wat gaan zien toch?
Dat wordt er toch meteen afgetrokken toch? Gestolen.
Zou het? Je zegt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Keep on diggingâŠ
Een bijzonder fenomeen. Naar een forum komen, vijf keer roepen dat je plastic rommel maar niks vind en het met Rolex doet en dan vervolgens ook nog verwachten dat men veren in de reet steekt.
Op horlogeforum is dat wellicht niet zo bijzonder.
Muziek weet ik niet, maar qua looks mag ze er best wezen. Grappig is dat ze eigenlijk uit Rusland komt.
Als ie nou beneden de 100 euro was gebleven, is dat precies wat ik had gedaan. Een ontzettend blitse sleutelhanger ervan gemaakt. Sleutel van een Kia van 14 jaar oud, en toch helemaal t mannetje met je AP sleutelhanger ![]()
Die veertien jaar oude Kia is net uit de garantie, daar ben je zonder AP al 't mannetje mee ![]()
In een drukke menigte raak je het geheid kwijt.

Vanuit een ander perspectief. Zo te lezen is de colab een win-win voor AP, Swatch en ook de serieuze horloge liefhebbers. Leuk om te lezen.
Ik heb er afgelopen zondag op de beurs in Mechelen eentje vast gehad. Voelde wel grappig maar niet zo leuk als een moonswatch.
Jammer dat ze geen seamaster omega swatch maken een seaswatch dat zou leuk zijn ![]()
Hoop off-topic ge bla-bla, maar is er inmiddels al een forumlid die er âgewoonâ een gekocht heeft, voor list? ![]()
Nee zeker. ![]()
Waar is de tijd dat handtassen vooral voor vrouwen warenâŠ
Waar is de tijd van 100 euro briefjes gebleven? Die dingen heb ik al jaren niet meer gezien.
