Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

Vind ik toch wel. Maar ik zie nu dit op de Swatch site zelf:

SISTEM 51: Editie met handopwinding
Toen SISTEM51 voor het eerst op de markt kwam, zette het de horlogewereld op zijn kop als een wereldprimeur die mechanische innovatie naar nieuwe hoogten tilde.

In diezelfde vernieuwende geest hebben we opnieuw een doorbraak gerealiseerd: een gloednieuwe versie van ons kenmerkende uurwerk, opnieuw ontworpen met een handmatig opwindbaar uurwerk zonder centrale schroef, wat de drager een unieke tactiele ervaring biedt.

Deze versie heeft acht nieuwe octrooien en blijft trouw aan de sterke punten van SISTEM51, waaronder de kenmerkende transparante saffieren achterkant. Het horloge is voorzien van een nieuwe energie-indicator die duidelijk aangeeft wanneer het uurwerk moet worden opgewonden.

1 like

Maar buiten de waterval aan marketing, wat maakt dit uurwerk nou zo innovatief tov andere handwinders?

Inderdaad de gebakken lucht eromheen. Het is niet preciezer geworden en je kan het nog steeds na 15 jaar in de vuilnisbak gooien.

Niets!

Het is nu gewoon keihard wachten op een module zodat je er een polshorloge van kan maken… want dat wil de markt. (OEM of niet…)

:rofl:

DeLugs en Helvetus zijn er al mee bezig (zie hun insta)

1 like

Net op het rtl nieuws staat dat Swatch vandaag ook de winkels dichthoudt.

3 likes

De komende dagen zelfs. Lijkt me logisch om eens te overdenken hoe dit aan te pakken, ze mogen best wat organiseren er omheen, medewerkers die namen opschrijven + ID controle (zodat er niet doorverkocht kan worden), hekken/rijen maken. EHBO post, toiletten, cocktail bar, food trucks.

7 likes

Of gewoon alleen online. Verkoop je er ook genoeg

Ha ha! Ik werk bij IKEA en heb deze nog niet gezien…
Heel leuk gemaakt!

Ze zullen de horloges wel online gaan verkopen, kunnen de winkels gewoon open…

3371 winkels.
X 60 stuks = 202.260 units.

Dingen kosten incl. Verpakking+marketing+logistiek makkelijk €150.- stuk.
Effe dik 30 miljoen voor financieren.

Wel effe wakker blijven of worden.

2 likes

Ik denk €375,- :joy:

Zodra je iets hebt aangekocht is het jouw eigendom en mag je er mee doen wat je wilt. De enige restrictie die ze op kunnen leggen is het aantal verkochte units per persoon.

:nerd_face:

1 like

Dit namen jullie wel serieus? :point_down:

:joy:

2 likes

:sweat_smile:

Fighting scalpers, AP edition

1 like

Ik weet niet of je die 150,- serieus bedoelt, maar dit is tientjes werk. Bij Seiko kan een handelaar een 5, met stalen band, stalen kast en automaat inkopen vanaf 80,-. En daar maakt Seiko dan ook nog winst op.

2 likes

In Brugge hadden ze maar 24 stuks voorraad.

Die €150 zal vooral markting zijn dan.

welke marketing? die was sumier

1 like