Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

Ik zou het mooi vinden. Swatch verdient het om gestraft te worden voor het hypen van een event waarvan ze weten hoe het uit de hand kan lopen en dan helemaal niks doen qua voorbereiding en organisatie. Aangezien ze niet direct zullen opdraaien voor de kosten van de inzet van politie en schoonmaakploegen, dan maar voor onbepaalde tijd dicht en omzetschade leiden. Maar boetes van de gemeente zou ik ook toejuichen.

2 likes

Dit past wel :grinning:

7 likes

De Swatch winkel in Utrecht was wel open, stond een beveiliger voor en er hing een briefje op de deur, maar niet gezien wat er op stond. Waarschijnlijk een vergelijkbaar briefje als die in TMOTN.

1 like

Op het briefje valt te lezen dat de Utechtse vestiging geen autorisatie heeft om het samenwerkingsverband horloge met AP te mogen verkopen.

Dit is voor hen een vorm van werken ( en het levert goede marges op…)

Op de store locator js Westfield inderdaad weg. Alleen Amsterdam en Utrecht.

1 like

Westfield is beursgenoteerd (80 plus high end shopping malls wereldwijd) en wil en kan deze flauwekul niet hebben. Swatch is een kleine vis in haar vijver met 4-6 winkels of zo.

Koopje!

2 likes

Wow! Niet van echt te onderscheiden! :face_with_monocle::sob:

1 like

Dus winkels zijn wel weer open gegaan vandaag, maar er is opeens geen voorraad meer… :man_shrugging:t2:

Hopelijk doen ze het gewoon via de gun factor, laten zien dat je liefhebber bent alvorens je er 1 aangeboden krijgt.

3 likes

Hoe zie je dat voor je? Je Swatch tattoo laten zien?

8 likes

Gewoon net als bij de Rolex dealers even je kontje verkopen. :wink:

14 likes

Dat klopt helemaal.
Zwitserse eeuwen oude multinational modehuizen werken rapper dan aliexpress frogmantles.

Jij hebt het helemaal in de smiezen.

Alleen hf trustlevel 3 en hoger :smiling_face:

4 likes

Hoe doe je dat dan?

Je inlog op HF :sunglasses:

Bijvoorbeeld :joy:

Weet ik veel, koopgeschiedenis, getal onder de 10 :sweat_smile:

1 like

Ik vind het wel een cool ding. Meer mensen zullen hierdoor geïnteresseerd raken in mechanische horloges. Ergens wel jammer dat het in de basis een zakhorloge is. Aan de andere kant is dat nu een unique selling point.

De prijs is fors, maar ik heb hem nog niet in handen gehad. Misschien is die prijs wel gerechtvaardigd, daar kan ik nog niet over oordelen.

Wie zei er iets over aliexpress frogmantels?
Ik had het over ambtenaren, als reactie op jouw bewering dat er lang vergaderd is over welk uurwerk in een mechanisch zakhorloge moet komen…

Rapper en vergaderen over een logische keuzes is heel iets anders.

Dit is dus onzinnig. Wel zal er in een team gewerkt zijn aan het design. Product ideeën, uitvoering etc.
Eenmaal gekozen voor een mechanisch zakhorloge, is meteen de keuze voor een handopwinder een logisch gevolg.

Leidschendam was dicht vandaag

2 likes