Auw!

Alweer een reden om zo’n ding niet aan te schaffen. Je schiet in een depressie zogauw er een krasje op komt.

Dit is wel meer dan een kras. Op een 4 maanden oud horloge is een hap uit de lug gewoon klote.

Vind het wel jammer dat er zo weinig bedrijven aan hardening doen. Wat is er mis met een (bijna) onverwoestbare kast?

Rolex, ga die cases eens onverwoestbaar maken.

2 likes

Nice examples :slightly_smiling_face: by the way, het kostte me wel wat tijd om bij sommige horloges de beschadiging te vinden (dus ga maar na, hoe lang het duurt voordat een willekeurige voorbijganger het opmerkt)

1 like

:scream:
Maar je bent niet de enige die dit gebeurt, er zijn al meerdere topics over geweest.
Je kan kiezen voor Laser welding:
IL Menzerna in Italië.

Voor foto’s en contactgegevens:
https://www.instagram.com/il_menzerna/?hl=nl

:wink:

2 likes

Tja, dat gebeurt.

Met mijn splinternieuwe GS had ik na 4 dagen een soortgelijke buts

1 like

Relativeren is goed, maar dit is geen kras…
Het horloge weegt gewoon 20 gram minder, zo’n hap.

Ik moet altijd lachen als mensen dan stoer gaan aankaarten dat het erbij hoort en de eigen horloges laten zien met wat krasjes erop :sweat_smile: Zo’n beschadiging op je toch wel dure horloge is gewoon zuur, punt.

Horloge is 4 maanden oud :no_mouth:

Het is gewoon balen, Maar je doet er nu niks meer aan. Gelukkig kan je het laten bewerken mocht dit gevoel blijven hangen.

3 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe beater!

3 likes

Dat was dus ook het verzoek van TS. :+1:

3 likes

Flink balen!, nu je het eenmaal weet blijf je er naar kijken en aan storen.

1 like

Ach nee, voor sommigen is dit ctrl + v :sweat_smile:
Maar ok, ik geef je deze :blush:

1 like

Ook waar. :smile:

Vreselijk balen zoiets. Zelfs tijdens het schilderen doe ik mijn HF Invicta af, kun je nagaan

Rob

1 like

Haha, gatverdamme dat is een flinke jaap. Sterkte met het verwerken van de waardevermindering. Verder is er eigenlijk niks aan het handje toch?

1 like

Dit gaat wel wat verder dan een krasje waar je je “even” overheen moet zetten. Dat je hulp nodig hebt bij het relativeren zegt mij al genoeg. Ik denk dat je jezelf blijft irriteren aan deze beschadiging. Zelf zou ik dit z.s.m. laten laserwelden anders heb je nooit rust. Kost wel wat, maar je horloge komt top terug en dan heb je pas weer rust. Althans, zo zou het bij mij werken :smile: Verkopen leg je nog veel meer op toe.

Het lijkt me als je dit verder niet opgemerkt hebt op het moment dat het ontstaan is, het er binnen de kortste keren weer zal gebeuren, nadat het eventueel hebt laten herstellen.

Ja dit roept dus menigeen, maar op de vraag waar ik dit kan laten doen, zou ik alleen bij Dik, of in Rome terecht kunnen.
En er is nog niemand geweest die me kan vertellen wat zoiets ongeveer moet kosten, ik heb werkelijk geen idee.
Maar als het een paar honderd euro is … dan zou ik het wel overwegen.

Zal ook per geval verschillen uiteraard.

Wanneer je een e-mail naar Dik zou sturen, incl een aantal foto’s van de schade, dan is zijn reactie vaak vlot binnen.

Ok, maar begrijp ik het goed dat ik dit maar op 1 adres in NL kan laten doen en anders naar Italie moet ?
jeutje

Check ook hier even:

Kastpoot pucken?? kost net geen €250,–

edit: EX BTW

2 likes

Het is best een vreemde schade. Geen deuk, geen opgezet randje… maar gewoon een stuk er uit!
Productiefoutje?
Kansloos wellicht maar …

1 like