B&O Watches

Vreemde Marktplaats handelaar die slecht contact onderhoud wanneer hij zijn interesse in je verliest.

Eerste keer werd beloofd dat er zou worden overlegd en dat hij er zo snel mogelijk op terug zou komen. Toen ik er maar weer eens naar vroeg was het horloge al verkocht. Er Kwam geen sorry van af.

De tweede keer laat hij halverwege een onderhandeling gewoon niks meer van zich horen. Vrij onprofessioneel, en persoonlijk doe ik er geen zaken meer mee.

Ik heb vorig jaar mijn Bulova Super Seville bij hen aangeschaft via C24.

Ik moet zeggen dat het voor mij een positieve ervaring was waarbij de winkel mij een nieuw prijsvoorstel heeft gedaan met de werkelijke verzendkosten. Wat op zich bijna 20 euro scheelde.

Ik heb een goed contact toen gehad met ene Robbin, en zou geneigd zijn om opnieuw bij hen te kopen.

1 like

Heb bij Rutger en Robbin en super Seville gekocht. Goed en snel contact via Instagram. Horloge erg snel geleverd. Top ervaring

1 like

Via @rudiculous / BO Exclusive Watches een tijdje geleden via HF contact gehad. Hij zou me op de hoogte stellen zodra er een Super Seville DayDate beschikbaar was, niet veel later kreeg ik een bericht met een prachtig exemplaar. De prijs was goed en de deal gesloten.

Communicatie was top, verzending was erg snel en het horloge is prachtig! Ik zou zeker nogmaals een horloge kopen via BO Exclusive Watches. Bedankt voor de goede service!

1 like

Afgelopen week een Super Seville gekocht via Robbin en Rutger. Al een hele tijd terug contact met ze gehad via Instagram, en nu een gevonden welke helemaal naar mijn zin was. Vlugge en vriendelijke communicatie, en nog sneller en beter verpakt!
Bedankt voor de prettige omgang en zeker tot een volgende! @rudiculous

1 like

Zojuist mijn gewenste Bulova SS binnengekregen van @rudiculous. Erg content mee, je krijgt vooraf hoge kwaliteit foto’s en een filmpje die een uitstekend beeld schetsen van het horloge. Erg fijne service, fijne communicatie, absoluut prettig zaken doen. Hopelijk tot wederom in de toekomst!

1 like

Horloge gekocht van de heren van B&O watches. De deal is snel gemaakt en de verzending ook. Top!

2 likes

Een speedmaster reduced gekocht bij B&O watches en erg tevreden mee.
Zeker een aanrader. :ok_hand:
Tot de volgende.:+1:

1 like

Fijn zaken mee gedaan snelle reaktie en extra foto,s aanrader

1 like

Een heel leuke en nette vintage TAG Heuer gekocht van B&O Watches. En @rudiculous (Rutger) was zelfs zo aardig om 'm persoonlijk langs te brengen, want hij was toch in de buurt! Da’s nog 'ns service! Verder, ja, prima communicatie, heel mooi horloge voor een keurige prijs en Rutger is gewoon een bijzonder vriendelijke kerel! Sowieso leuk om weer 'ns een HF-lid te ontmoeten. Voor herhaling vatbaar, wat mij betreft! :+1:

1 like

Vorig jaar een mooie Omega Seamaster Aqua Terra kunnen aankopen via BO Watches (@rudiculous ) en Robbin.
Uitstekende service, buitengewoon vriendelijke mannen met veel geduld en verstand van horloges. Sindsdien nog regelmatig contact en zou een volgende aankoop zeker weer daar doen!
Absolute aanrader voor (Neo)vintage horloges, betrouwbaar, vriendelijk en servicegericht :ok_hand:

1 like

Vorige maand een Aqua Terra gekocht via de webshop van B&O. Had een paar vragen en ben via whatsapp goed geholpen. Meestal doe ik aankopen F2F in deze prijscategorie maar het prettige contact gaf me voldoende vertrouwen om via de webshop te bestellen.

Horloge was full set en netjes in een travelcase verzonden. Zeer tevreden met het horloge, echter bleek de sluiting niet helemaal aan te sluiten. Opnieuw snel en prettig contact, horloge weer retour naar Twente en een paar dagen later hersteld weer thuis ontvangen.

Sindsdien niet meer van de pols geweest en helemaal tevreden. B&O is absoluut een aanrader!

:tada::tada::tada:

4 likes

Via het forum heeft Rutger mij benaderd om te horen wat mijn ervaring met een horloge was waarover ik op het forum had gepost. We hadden leuk contact erover en uiteindelijk heb ik hem een aanbod gedaan om het horloge van mij over te nemen, wat uiteindelijk ook op een zeer prettige manier gebeurd is.
@rudiculous: veel plezier met het horloge en ik ga zeker jullie webshop volgen!

1 like

Ik heb al een aantal prachtige vintage Omega’s bij B&O gekocht in de laatste paar jaar.

Ik heb Robbin een aantal keer ontmoet, zeer sympathiek, en uitermate goede en persoonlijke communicatie. Er is wederzijds vertrouwen, en Robbin denkt echt met me mee.

De horloges zijn prachtig en in uitmuntende staat.

Ik beveel B&O dan ook van harte aan! :smiley::dizzy::saxophone:

8 likes

Via C24 een mooie Heuer (pre TAG) via B&O Watches aangeschaft. Bandje was ietwat krap dus extra schakels afgesproken, waren wat lastig in te passen vanwege de bandpennen maar kreeg keurig extra beter passende opgestuurd.

Snel verzonden en prima after sales, aanrader dus!

1 like

Vandaag een Tudor Hydronaut opgehaald in Hengelo. Gezellig gesprek gehad. En goede zaken gedaan. Eerlijke en transparante communicatie en een faire prijs.
Horloge was in de geadverteerde staat en voldoet volkomen aan de verwachtingen.
Ik ga zeker in de toekomst weer in zee met deze twee enthousiaste verkopers!

2 likes

Afgelopen woensdag afgereisd naar het mooie Hengelo om een Omega op te halen ter gelegenheid van de geboorte van mijn tweede zoon. Deze Omega za hij krijgen bij de geboorte van zijn eerste kind, in de tussentijd zal ik hem regelmatig dragen en mooie herinneringen mee maken. Eerder ook al eens een Bulova gekocht bij Rutger. Hele fijne vent om zaken mee t doen. Open en eerlijk, gezellig. Hoop prachtige horloges bij B&O mogen zien en na een gezellig praatje weer huiswaarts. Zeker niet de laatste keer dat ik zaken zal doen. Nogmaals dank voor de gastvrijheid Rutger!

5 likes

Dankzij dit topic:

is het vlammetje :fire: voor dit horloge weer gaan branden. In het topic werd o.a. B&O Wachtes @rudiculous als betrouwbare handelaar aanbevolen.

Dus: op de site gekeken, horloge uitgezocht, appje gestuurd en afspraak gemaakt. :grin:

Gisteren in de auto gestapt om het horloge op te halen. Prima ontvangst door Robbin in hun kantoor. Lekker bakkie koffie en veel horlogepraat. Ondertussen werd de band op maat gemaakt en kreeg ik een uitgebreide uitleg over het horloge.

Kortom: het is zeer prettig zaken doen met B&O Watches. Goede service & communicatie.

Groet,
Werner

10 likes

Vanmiddag afspraak bij B&O watches gehad
om het horloge te bekijken.
Deze is zoals beschreven en ik hem verwacht had.Dit ging in een hele prettig sfeer met een van de eigenaren.Gezellig gesproken over horloges onder het genot van een kopje koffie.
Tevreden naar huis met mijn nieuwe aanwinst.
Hoogste aanbeveling :ok_hand:

5 likes

Vandaag een Breitling B-1 gekocht bij B&O watches. Ik kende B&O watches nog niet, maar via een advertentie op C24 en de reviews hier in dit topic contact gezocht via Whatsapp. Daarna snel en prettig contact ook met foto’s, eerst via whatsapp uiteindelijk telefonisch en een afspraak gemaakt. Op het kantoor lekkere koffie gedronken en lang gekletst over horloges (en auto’s! :smiley:).
Het horloge was in het echt nog mooier en netter dan omschreven en op de foto’s te zien was. Ik heb een horloge in kunnen ruilen en de deal is uiteindelijk naar beiden tevredenheid afgesloten.
Ik zou zo weer een horloge kopen bij Robbin/B&O watches!
:star: :star: :star: :star: :star:

2 likes