Bulova only

Niet helemaal correct ; wel bij een HF lid maar ik woon net over de grens :smile: :innocent:

17 likes

oef mooie kleur combi…

1 like

9 likes

:heart_eyes:

7 likes

Je voelt je nog wel Nederlander toch :stuck_out_tongue: Veel plezier ervan! Een review hier op het forum zou ook zeer welkom zijn, geldt ook voor jou @WatchGuy21 :smiley:

1 like

Die 500 meter de grens over veranderen daar niet zo veel aan nee :smile:
Zal ik doen :+1:

1 like

15 likes

Dat zijn nog eens mooie woorden! Bedankt :pray:

2 likes

ben je over aan het stappen op vintage ruben???

1 like

Lekker, geniet er van! Niet vergeten je kroon in te draaien hè :wink:

2 likes

11 likes

Vandaag deze om de pols maar er is ook een Super Seville onderweg. Ben heel benieuwd.

9 likes

Kan iemand mij uitleggen waarom Bulova gewoon niet nog eens een batch Super Sevilles zal gaan draaien. Er is veel vraag naar deze horloges … Of denk ik nu veel te simpel ?

1 like

Essen-Kalmthout? Mocht je je SS wegdoen laat het dan ff weten, ik zit wss 10min bij je vandaan :ok_hand:

1 like

Haha nee, Duitse grens…
Voorlopig gaat de Super Seville nergens heen. Bevalt erg goed en de staat is super :ok_hand:
Maar ik zal je onthouden :wink:

1 like

Zal wel iets te maken hebben met het feit dat het model nogal dicht tegen een Day&Date van een groot Zwitsers merk schuurt :wink:
Er is wel een “nieuwe” Day&Date dat is de super surveyor. Quartz en geen fluted bezel meer dacht ik.

Aahh… verkeerde grens :joy:

1 like

ehhh ik wist niet eens dat je ze niet nieuw kon kopen🤫

Ik gok om dezelfde reden dat deze units niet meer te koop zijn:

Voor zover ik begrepen heb zijn over deze exemplaren wel rechtzaken geweest, maar over de Super Seville niet. Super Sevilles zijn vanaf 2002 ook nog een tijdje gemaakt zonder de naam Super Seville, en daarna langzaam verdwenen.

5 likes