Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben van de service.
Zeer persoonlijk, zeer vlot. Niet bespottelijk duur.
Grootste rem was mijn snelheid van reageren op hun mails.
Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben van de service.
Zeer persoonlijk, zeer vlot. Niet bespottelijk duur.
Grootste rem was mijn snelheid van reageren op hun mails.
Oehhh net op instagram gezien.
Kan eindelijk posten. Had een prototype van deze world timer om mijn pols en in handen gehad toen ik vorige maand in London bij de Baltic Watches showroom was.
Mocht geen foto’s maken van het prototype maar vond hem wel erg tof en viel goed op mijn 16,5cm pols.
Cool! Draait er een interne schijf mee met de bezel? En was de diameter 39mm?
Even de disclaimer dat er verteld werd dat er mogelijk wat zaken anders zouden kunnen zijn in de retailversie ten opzichte van de prototype die ik mocht zien.
De bezel kon twee kanten uit draaien om op 6 uur de home time te zetten.
En de interne 24 uur ring draait mee met uurwijzer werd verteld. Zou net als de Farer worldtimer moeten werken wat dat betreft.
Mocht de wijzer niet verzetten en weet ook niet of je in positie 1 de uren zet of de 24 uur schijf.
De prototype had ook geen seconde wijzer en kijkend naar de teaser zal die er ook niet komen.
Snel uit mijn hoofd 37mm als ik het goed onthouden heb. Kan best dat het toch 39mm is maar vond het kleiner overkomen ten opzichte van de Farer worldtimer die 39mm is.
Heb maar kort de tijd gehad omdat het aan het einde van mijn timeslot was en de volgende klant aanbelde om binnen te komen.
Dus heb niet echt veel tijd gehad ermee en om vragen te stellen omdat de medewerker de prototype wilde opbergen voordat de volgende klant binnen kwam.
Dat zou wel leuk zijn, alleen dan zonder GMT wijzer aangezien je die niet nodig hebt ![]()
Hij was al gelekt. Ziet er een beetje viezig uit…
Ik denk met een andere dial kleur vast wat beter (AI):
Maar ik weet het nog niet.
Die blauwe ziet er tof uit! Ben benieuwd naar de prijs!
Ik vin’ ‘m wel smoelen.
En een artikel op Fratello.
Jammer dat het caller GMT is volgens het artikel. Maakt het net wat minder handig. Net als de Farer Worldtimer die ik heb.
Ik vind hem ook wel cool. Maar dan wel alleen de grijze Labradorite. Bij die andere twee vind ik het namelijk jammer dat de bezel zwart is, bij de grijze staat dat beter.
Ik denk dat een NATO strap hem goed zal staan ook.
Ik weet het nog niet goed… Op de foto’s ziet de grijze er ook het best uit, naar mijn mening. Maar sowieso niet echt mijn ding.
De Caribbean only uitvoering is binnen! Nummer 37 is het geworden. Zijn er anderen die deze ook hebben aangeschaft?
Heel mooi. Veel draagplezier
Cool dat er eentje op HF is. Gelimiteerde editie nietwaar?