Er wordt ook niet de minste moeite gedaan qua vormtaal de band bij de kast te laten passen. Dat vind ik hierboven dan weer beter…
Vraag is, wat heb je liefst?
Bedoel je nou dat de lug naar binnen toe iets afloopt naar de lager liggende bracelet?
Net op instagram gezien.
Kan eindelijk posten. Had een prototype van deze world timer om mijn pols en in handen gehad toen ik vorige maand in London bij de Baltic Watches showroom was.
Mocht geen foto’s maken van het prototype maar vond hem wel erg tof en viel goed op mijn 16,5cm pols.
Wat is de maat van het horloge?
Dezelfde vraag werd ook al in het Baltic only topic gesteld ![]()
Singer Reimagined Caballero. IJzersterke designtaal en zeer verfijnde uitvoering, kost dan ook bedroevend veel. Dat zijaanzicht alleen al. Gelukkig maar dat het ook niet aan mijn gebruikelijke voorkeuren/voorwaarden voldoet, zo zonder markeringen, hetgeen het een interessant alternatief maakt voor Moser.
Ik wilde reageren op mijn eigen post over de Wolbrook chronograaf, maar in plaats daarvan heb ik die post verwijderd… Zo af en toe snap ik echt geen reet van dit forum ![]()
Maar goed, hij kost dus: €749,- . Lijkt mij niet zo verkeerd voor het gebodene!
Ik vind 'm mooi, maar meer dan 14mm dikte bij 38 diameter staat bij mij echt niet…
Het is altijd een hoop literatuur zo op de bezel en toch een tikkeltje vreemd op geen secondewijzer te zien, maar het is vooral goed dat ze het ingetogen hielden.
De Galo Novo was binnen een paar minuten uitverkocht. Op Insta het bericht dat er nog 800 horloges beschikbaar komen in 4 batches.
Hrotsky lanceert een paar pincetten op een gekleurd oppervlak, voor een schamele 2500USD, toch wat bijzonders.
Oehhh, hoop geld, maar deze doet het wel voor mij.
Heeft er iemand toevallig meer info over het binnenwerk dat ze gebruiken
Ik lees dit wel “At the heart of the JetFlyer® Automatic Chronograph is the Jeambrun PS 6402 — a modern column wheel chronograph movement built on a proven architecture.”
Maar welke proven architecture het dan precies is, vind ik niet onmiddellijk terug.
De basis ligt blijkbaar in een binnenwerk van Peacock, assemblage zou wel degelijk plaatsvinden in Frankrijk.
Op Instagram zijn ze er best transparant over: https://www.instagram.com/wolbrook/reel/DWHZNqUDsFx/
Let’s be transparent.
The PS 6402 is developed with PCK (Peacock Watch Industry Group), a vertically integrated manufacture founded in 1957 in Dandong, China, with over 100 technical patents and decades of experience supplying reliable movements.
Jeambrun defines the engineering and customization, while PCK provides the movement as an ébauche — a base assembled and regulated in France, with further customization progressively integrated.
Op zich heeft Peacock best wel een goede reputatie gekregen de laatste jaren met hun moderne chronograaf binnenwerken.