Baltics zijn prima reis horloges inderdaad. Onder de radar en bulletproof. Binnenkort gaat de Aquascaphe MK2 mee naar Baja California Sur, waar de MK1 vier jaar geleden ook al is geweest.
Fijne reis ![]()
Baltics zijn prima reis horloges inderdaad. Onder de radar en bulletproof. Binnenkort gaat de Aquascaphe MK2 mee naar Baja California Sur, waar de MK1 vier jaar geleden ook al is geweest.
Fijne reis ![]()
Is dat de originele stalen band?
Dit is de flat link van Baltic zelf ja.
Mijn Aquascaphe is terug uit Parijs en weer keurig gereguleerd. Heerlijk om hem s morgens weer om de pols te kunnen slingeren.
Wat bleek achteraf het geval: de klantenservice van Baltic had wel degelijk vlot (binnen een dag of twee) op mijn melding gereageerd, maar hun mailtjes belandden in de prullenbak van mijn Gmail account. Dus niet de spam box, die had ik wel gecheckt, maar rechtstreeks bij ontvangst automatisch gewoon deleted. Geen idee waarom, maar ik was dus niet op het idee gekomen om mijn prullenbak te checken op inkomende mailtjes. Hoe dan ook, de “schuld” lag dus helemaal bij mij, de luitjes van Baltic konden er helemaal niks aan doen en snapten niet waarom ik nog twee keer zeurde terwijl ze op de eerste melding al direct antwoord gegeven hadden.
Toen het eenmaal opgehelderd was verliep het allemaal heel vlot: gratis verzonden met DHL-Express en binnen een week of drie gereguleerd weer retour ontvangen. Niks op aan te merken, echt keurig afgehandeld.
Heb je je ook verontschuldigd / hen bedankt?
Denk dat die mensen op een dienst na verkoop die positieve feedback soms wel eens kunnen gebruiken.
Die mensen krijgen hele dagen met negatieve ervaringen en conflict te maken.
Ben ooit een agent een doos pralines gaan geven nadat hij zeer behulpzaam was met de afhandeling van een ongeval, de beste man viel van zijn stoel.
Zeker, natuurlijk heb ik het achteraf uitgelegd en ze bedankt.
Bon… gezien mijn plexi gebarsten is en Baltic geen losse glaasjes verkoopt, stellen ze voor dat ik ‘m opstuur, kost €135…
Ik begrijp dat de ervaringen met de hersteldienst positief zijn?
Vervangen van een plexi kan, denk ik, een stuk voordeliger bij je eigen horlogemaker.
Na nagenoeg alle modellen even om de pols gehad te hebben keuze voor mijn volgende Baltic gemaakt; nog niet gekocht, omdat eerst nog een horloge uit de collectie moet.
De Aquascaphe Dual-Crown met de prachtige Sunray blue finish wijzerplaat.
Dit keer permanente collectie en OEF wat zijn die dials sexy. Zeker een van mijn favourite dress watches. Ik adviseer zeker de mesh bracelet te pakken. Deze maakt wel dat het horloge wat ‘‘breder’’ draagt op de pols. Ik hoop dat ze de quick release knopjes op de bracelet iets ingekort hebben want die kunnen nog wel eens insnijden. Het handopwinden is ook niet even makkelijk omdat de kroon in de case verwerkt is. Maar man de elegantie en uitstraling van dit horloge maakt dit meer dan goed. In pak of tshirt is en blijft dit mijn banger. < naast mijn red agate ga ik nu voor de jasper bloodstone >
Op 38mm was de pietersiet wel op de lijst gekomen, mooi hoor! Heel bijzonder, zou alleen wel zelf m’n dial willen kiezen, zeker bij pietersiet.
:o 36 is de perfecte afmeting voor een dresswatch imo. Ik heb baltic idd na plaatsen van de bestelling een bericht gestuurd met wat ik wel en niet wil. Nog geen reactie maar hoop dat ze er naar kunnen kijken en mij een mooi exemplaar kunnen versturen.