Touché,plaatje klopt👍
So die is al lekker gepatineerd.
Hoe lang heb je hem?
Vanaf juni 2025. Begon na een paar weken al en ziet er wat mij betreft prima uit zo! Doe hem.wel af bij het douchen en zwemmen, maar dat maakt niet uit.
Dacht een klein stofje te hebben naast de 12, maar het is gek genoeg toch een minuscuul krasje in het glas.
Geen idee hoe of wanneer ![]()
Gelukkig niet altijd even goed zichtbaar, maar toch zonde.
Zou Baltic vervangings glaasjes verkopen? Wellicht voor ooit.
Volgens mij had iemand hier op HF weleens een Baltic laten servicen bij Baltic. Op hun site kun je een reparatie verzoek doen maar ik zie zo snel geen tarieven. Of ze losse onderdelen leveren weet ik niet.
Bedankt voor de tip ![]()
Had ze al een mailtje gestuurd dus wacht die eerst even af. Dan heb ik er tenminste een idee bij.
Tiens, de mijne heeft daar geen knopje voor?
Haha het is ook geen knopje. Gewoon even met UV lampje ![]()
Hoe bevalt deze?
Ik was in London op weg naar de Baltic shop om deze te passen en potentieel aan te schaffen.
Helaas zijn we onderweg in een pub beland en niet meer tijdig kunnen ontsnappen ![]()
Haha klinkt in ieder geval alsof je een mooie dag/avond hebt gehad!
Maar zie mijn NA topic: NA: Mijn eerste Baltic, de Hermétique Tourer
Bevalt me nog steeds super goed. Vind de kwaliteit en afwerking echt goed voor het geld dat je neerlegt. Maar bovenal is het gewoon een superleuk en comfortabel horloge
. Tegenwoordig ook een super veel kleuren.
Als iemand nog een mooie Flat link bracelet voor zijn Baltic zoekt heb ik er een in heb bandjes topic te koop gezet…
![]()
Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben van de service.
Zeer persoonlijk, zeer vlot. Niet bespottelijk duur.
Grootste rem was mijn snelheid van reageren op hun mails.