Ik ben erg geïnteresseerd in de Baltic Aquascaphe GMT, maar zie dat er een soprod C125 GMT mechaniek in zit. Zijn jullie hiermee bekend? Is dit een uurwerk dat gemakkelijk onderhouden kan worden?
Ziet er wel tof uit over het uurwerk kan ik je niets vertellen helaas .
hoppa, blauwe Tropic erop en wie doet je wat!!
Uurwerk.
Ah joh, zit echt wel snor.
Kan elke uurwerker wel service geven, tuurlijk.
Gewoon voor gaan, onnodige twijfels.
Super cool…
Daar ben ik het absoluut mee eens!
Dan is het simpel, klik en wachten maar…
Neem dit topic anders even door. Ik was ook onbekend met Soprod maar andere leden zijn er positief over en vergelijken het met Sellita.
Thanks voor de tip!
Deze is zo vet Misschien moet ik een kleine Baltic sidecollection starten want wil deze eigenlijk ook
Herken t gevoel
Ik ben ook super benieuwd naar de Dual-Crown. Heel misschien dat de Aquascaphe daar nog voor gaat wijken.
Die neem ik er dan gewoon bij ja. Aquascaphe, GMT en Dual Crown zou toch een mooie 3-piece zijn.
Ik ben ook voor en en. Mits het budget technisch lukt. En ze zijn wel verslavend, pas op.
Als ik snel google zou ik niet afknappen op het uurwerk. De gmt vind ik ook erg mooi, behalve die extra wijzer. Maar dat is persoonlijk.
Ben ook benieuwd naar de dual, maar september komt steeds dichterbij
Hier mijn Oak & Oscar met een Soprod C125 GMT.
Nul problemen maar ja, geen idee of een willekeurige horlogemaker hiermee uit de voeten kan.
Van deze Oak and Oscar zijn er maar 300 gemaakt, maar ik kan me voorstellen dat Baltic een veelvoud hiervan op de markt brengt.
Dat gezegd hebbende lijkt er veel vertrouwen in dit uurwerk te zitten en volgen er mogelijk meer merken en dan zal ook de service opschalen denk ik zo…
Blijft een heerlijk horloge. Soms vraag ik me wel eens af waarom ik hem verkocht heb. Mijn ex staat nu overigens in het blauwe gedeelte. Misschien dat ik ooit nog eens een blauwe koop. Die lijkt me ook gaaf.
Ja die is ook tof. Ik vind de GMT ook erg gaaf in dat zeegroen. Maar das wel een heel ander horloge.
De faux patina van jouw ex trok me niet zo, dus mazzelde dat deze witte nog net voor mijn vakantie beschikbaar kwam
De kleuren van de GMT vind ik erg gaaf, maar GMT’s en worldtimers trekken me totaal niet.
Dat is gewoon een kleur. Ik vond het hem goed staan en het past uitstekend bij de vintage look. Of je het mooi vindt is uiteraard een kwestie van smaak.
Welke kleur dan ook, het is een heerlijk vakantiehorloge!
Het is wel goed uitgevoerd door het overal te doen, dus ook de bezel. Zeker een toffe variant, maar inderdaad een smaak kwestie.
Snel terugkopen nu het kan! Prijs is prima.